Autosta puuttuu moottori, vaihteisto, syylari ja etuakseli. Eli on tämä paljon enemmän kuin pelkkä kori ja runko. Ostin aikanaan ajatuksella, että kun minulla on toinen V8-Wagoneer, jossa on remontoitu kone ja jonkin verran kunnosteltu voimansiirto, sekä uusittu jäähdytin ja melko hyvä takaluukku, niin kasailen kahdesta yhden hyvän. Mutta sitten tuli eteen Limited ja nämä jäi vähän niin kuin ylimääräisiksi. Ajokuntoinen Wagoneer on ollut mökillä pihatraktorina, niin sillä on sentään ollut käyttötarkoitus.
Kori/runko Wagoneeriin hankin täältä joskus paremmat takaovet. Takaluukku on käyttökelvoton ja ei ole auton oma. Auto on punainen ja tyyliltään alkuperäinen, eikä ole ollut mitään korotuksia, tai muita hirvityksiä. Tämähän on vielä uudempia matalammalla alustalla. Jos oikein muistan, niin -75 tuli enemmän maavaraa.
Ajattelin korista pyytää 400e ja siihen kuuluu hyväkuntoiset takaovet korin omien takaovien lisäksi. Periaatteessa tekniikan omaava Wagoneer on myös vähän ylimääräinen, kun on oikeakin traktori, niin nämä voi ostaa yhdessäkin. Tekniikka-autoa en myy pelkästään. Remontoidusta koneesta on olemassa jossain dynolappukin. Ymmärtääkseni Jamantin tekemä moottoriremontti. Kaksi Wagoneeria olisi 1500e alumiinivanteiden kanssa. Kori on Tuusulassa ja tekniikka Karjalohjalla.
Tuossa jälkimmäisestä pieni video, kun oli traktorin korvikkeena
YV:llä tavoittaa.