Metsälöydöt / Latolöydöt / yms

Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
kustom66

Viesti Kirjoittaja kustom66 »

Paljonkohan amc vehkeitä Suomen metsät pitää sisällään? Paljon metsälöytöjä tehnyt mutta en yhteenkään täysin hylättyyn amc vehkeeseen ole törmännyt.

Omalla kylällä kaksi Rambleria odottaa viimeistä tuomiotaan... Toinen on -64 American joka maannut erään mökin pihassa heinikossa n.25 vuotta ja naapurilla 66 classic 4d... Luultavimmin romu-ukkoa odottaa koska myynyt tontin pois ja ei ole saanut classicia myytyä, oli torissakin muutaman kerran mutta vielä se sielä seisoo.
juhap

Viesti Kirjoittaja juhap »

Kihniöllä on aínakin yksi american ja jämsän suunnalla on ehkä pari caanoa. Jämsässä kävin monta vuotta sitten ja Kihniötä en ole vielä käynyt kurkaamassa.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
A-V

Viesti Kirjoittaja A-V »

Merikarvian suunnalla seisoo kuulemma pari Americania jossain ladon ympärillä, olen harrastaja kalastajalta kuullut niistä juttua useamman kerran, näkyvät kuulemma veden suunnalta katseltuna hyvin. Ovat kaiketi olleet paikoillaan ainakin 20 vuotta, en tiedä olisivatko myynnissä. Voin selvitellä paremmin sijaintia jos jotakuta kiinnostaa.

Olen myös siinä ymmärryksessä, että Porin Ruosniemen suunnalla olisi ainakin yksi American vieläkin seisomassa jonkin maatalon pihalla toistakymmentä vuotta. Wege tiesi tämän paremmin, itse en sitä löytänyt vaikka hiukan sillä ajatuksella ajelin alueella.

Latolöydöistä mainittakoon, että kuulin pari viikkoa sitten omalla kylällä seisovasta farkku Americanista, ollut kuulemma ajamatta myös parikymmentä vuotta. Tätä olis tarkoitus käydä kurkkaamassa jossain välissä...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
tl

Viesti Kirjoittaja tl »

Lempäälässä on kans yks caano seissyt talon pihassa nurmikolla varmaan sen 30 vuotta, tuskin on vieläkään myynnissä
WeGe

Viesti Kirjoittaja WeGe »

Tuosta Ruosniemen autosta mulla taitaa olla pari kuvaakin jossain. Omistajaa en ole tavoittanut yrityksistä huolimatta. Auto on muistaakseni -64 330 4d.

Eurajoella on yhdessä maatalon suulissa -65 220 4d. Tästäkin on mulla kuvia ja olen ostotarjouksenkin esittänyt mummelille.

Sitten on Kokemäellä -65 330 farkku, josta olemme jo

kaupankin sopineet. Noudetaan meille joskus...

Tämän mukana tulee paljon ylimääräisiä osia, joita vanha herra on varastoinut vuosikausia.

Eurassa on korjaamon takapihalla -64 Classic. Tähän löytyy multa yhteystiedot. Auto on ostettavissa.
WeGe

Viesti Kirjoittaja WeGe »

Merikarvian suunnalla seisoo kuulemma pari Americania jossain ladon ympärillä, olen harrastaja kalastajalta kuullut niistä juttua useamman kerran, näkyvät kuulemma veden suunnalta katseltuna hyvin. Ovat kaiketi olleet paikoillaan ainakin 20 vuotta, en tiedä olisivatko myynnissä. Voin selvitellä paremmin sijaintia jos jotakuta kiinnostaa.

Mahdatko tarkoittaa autoja, joita muutama vuosi sitten täälläkin kaupiteltiin? Kävimme silloin Merikarvialla katsomassa niitä 3:a Americania, joista 1 oli 440:n, tosin lähinnä varaosa-autoksi. 330 at oli ajokuntoinen ja yksi jotain siltä väliltä. Osia tälläkin kaverilla oli runsaasti ja samaten tietoa tekniikasta yms.

Muistaakseni asuu Vammalassa ja tämä on vanha kotipaikka siellä Merikarvialla.

Voisin osata vielä ulkomuistista ajaa sinne, mutta en osaa neuvoa ainakaan 100% varmasti.
NonSenCe

Viesti Kirjoittaja NonSenCe »

ja porin kalaholmassa nurmikolla lahoova on mun rotisko. pitäs tehdä joku päätös senkin kanssa mitä sen kans tekee.
tl

Viesti Kirjoittaja tl »

ja porin kalaholmassa nurmikolla lahoova on mun rotisko. pitäs tehdä joku päätös senkin kanssa mitä sen kans tekee.

Kannattaa ainakin laittaa muovi tai kevytpeite sen alle niin ei nouse maakosteus, näin olen menetellyt  kaikkien ulkonaseisovien projektien kanssa. Tänä kesänä olis tosin tarkoitus tehdä kunnon lattialla varustettu katos noille mitkä ei talliin mahu, ettei tarvis enää ulkona seisottaa
pekka

Viesti Kirjoittaja pekka »

Jäänyt seisomaan kun valokatkaisin on aikoinaan hajonnut. Ja ei ole myytävänä.
juhap

Viesti Kirjoittaja juhap »

Pitäisköhän hommata sille se katkaisin...

Laatuautot ajoon.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Vastaa Viestiin