Tekniikan hintoja?
Tekniikan hintoja?
n500-1000€ on täälä ollu käytettyjä vakio 304:sia ja 360:siä ja laatikot muutamia satasia. Remontoidut sit maksaakin jo vähän enemmän. 390 ja 401 moottorien hinnoista onkin vaikeampi sanoa kun kukaan ei myy niitä ;)
Tekniikan hintoja?
isot pojjaat kertoneet että 2000e hujakoilla pyörii nämä isommat vaihtoehdot... ;)
kannattaa myös miettiä tota Jeepin 4.0L kuutosta.. siitä sais henkilöautoon kohtuuttoman kovan koneen... 8-)
kannattaa myös miettiä tota Jeepin 4.0L kuutosta.. siitä sais henkilöautoon kohtuuttoman kovan koneen... 8-)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Tekniikan hintoja?
No se lienee yleisin AMC:n kasi, suomeenkin tuli niitä paljon isokoppaisten Jeeppien nokalla ja on hyvä ja potentiaalia omaava kone.
Tekniikan hintoja?
Joo, Jeepin 360 tekniikasta saa hyvän ja väkivahvan paketin, kun perässä olevan th 400 tomaatin muuttaa tavalliseksi 2wd malliksi. Vie kyllä mitä vaan AMC koppaa aika mukavasti...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Tekniikan hintoja?
Kyllähän niistä monesti pyydetään hassujakin hintoja.Ite ostin 304 koneita 2 kpl:tta vuonna -99,toinen maksoi 500mk ja toinen 2000 mk.Ja se halvempi oli vielä parempi :D.Tainnu "pompsahtaa" noi tekniikoidenkin hinnat vähän niinkuin noin pirssienkin.
Tekniikan hintoja?
Juuh näin on kyllä tapahtunut, mutta onhan tuo tavallaan ollut odotettavissa hintojen ollessa aivan pohjamudissa monta vuotta jonka aikana autoja romutettiin paljoa sitä miettimättä - nehän oli vaan ramblereita. Onneksi nykyään moni ymmärtää kyseessä olevan harvinaiseksi käyneen jenkkiauton, niin hyvässä (autoja säilyy enemmän jälkipolville) kuin huonossakin (hinnat nousevat niin ostajille kuin varaosien metsästäjillekin).
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Tekniikan hintoja?
Paljon riippuu myös siitä onko koneelle tehty jotain, kyllä markka-aikanakin 360:een maksoi pelkät uudet vakio männät 500mk kappale + koneistukset, laakerit, nokka-akseli, kansityöt ym. helposti 12-15 tuhatta markkaa. Tämä siis vakio-osilla. Viriosat sitten kalliimpia.