Jeep GrandChero 2000 3.1TD automaatti
Lähetetty: Ke Elo 24, 2016 11:13 am
Viime viikolla käytiin Kurussa autokaupoilla.
Ja jobbarilla oli otsikonmukainen Jeeppikin pihassa.
Siittäkin sitten ohi mennen höpöteltiin.
Jeep ei ole ollut missään yleisessä myynnissä, mutta kehu, että sen vois siitä edullisesti saada pois kuleksimasta (mainitsi jotain suuntaa antavaa hintaakin).
Kun autossa vähän pikku vikoja. Ei laita yleiseen myyntiin, ennen kuin on ne korjaillut ja sitten hinta on jotain muuta. 2 vuotta auto jo pihassa ollut.
Turbiini on vasta vaihdettu edellisen omistajan toimesta "jenkkiauto"huolto firmassa Ylöjärvellä.
Melkolailla heti remontin jälkeen auto oli tullut vaihtokaupassa tälle jobbarille.
Automaatissa on sellainen vika nyt, että kylmänä ei lähde pakilla liikkumaan.
Autolla ei tarvii ajaa kuin muutamia satoja metrejä eteenpäin, niin sen jälkeen pakki toimii.
En koe ajanut autoa, mutta puheet.
Muuten laatikko toimii, asuntovaunua pystyy vetään, ei luista.
Pakillakaan ei luista.
Kick down toimii.
ym. ym.
Edellinen omistaja ei kyseistä pakki vikaa tiennyt olevan...
Sähköohjattu laatikkohan on.
Onkohan turbiini remontin jäljiltä paskaa venttiilissä??
Vai pelkkää sähkövikaa, ettei tieto kulje.
Pakalla jos olis vuotoa, niin periaatteessa lämpöisenä pitäisi toimia vielä huonommin.
Öljyt on vaihdettu ja laatikkoa huuhdottu. Ja pitäis olla "oikeat" öljyt sisällä.
Pinta taso on yli korkealla. (Voiko liika öljy aiheuttaa)
Saakos tämän tyyppisestä laatikosta sähköisesti vikakoodeja luettua jotenkin??
Mikä voisi olla vikana???
Tuleeko kenellekkään mitään mieleen.
Jos olisikin joku helppo juttu, niin voisi vaikka itselle ostella ja vähän ajella ja myydä sitten eteenpäin vähän voitolla. Näistä mitään voittoa saa...
-----
No, moottori puolellakin lie vähän vikaa.
Merkkikin sen jo sanoo, VM.
Pisti moottorin käyntiin.
Tyhjäkäynti on ok.
Kierroksia ottaa.
Mutta sopivalla puolikaasulla kun etsii, niin saa kuulumaan vähän "oudon" käynti äänen.
Mahdollisesti vain suutin kusee.
Mutta kertoi, että sopivasti kun lähtee vedättään, niin joskus tulee epämääräinen tärinä ja selkeästi niin kuin moottorin käynti muuttuisi, kuitenkin oire menee ohi. On vain jollain määrätyllä vedätys/kierros alueella.
Toki myyjä epäili itse moottorin ja vaihteiston kumityynyjäkin, jos olis ihan loppu.
Ja höpötteli, että joku oli kehunut, että moottorin ja vaihdelaatikon välinen alumiininen välilevy halkeilee näistä, että se olis halki ja antaa määrätyn tyyppisellä kohtaa periksi ja täristää...
Tästäkin kai saisi moottorin vika koodit ulos, virta-avain on-off-on-off-on ja mittaristo alkaa vilkutella?? Ei tullut testattua ja katsottua.
-----
Kai se jossain määrin auton osto pyörii päässä, kun vaivauduin ajatuksia kirjoittamaan :P
Yleisesti ottaen ihan siistin näköisessä kunnossa oli.
Ja jobbarilla oli otsikonmukainen Jeeppikin pihassa.
Siittäkin sitten ohi mennen höpöteltiin.
Jeep ei ole ollut missään yleisessä myynnissä, mutta kehu, että sen vois siitä edullisesti saada pois kuleksimasta (mainitsi jotain suuntaa antavaa hintaakin).
Kun autossa vähän pikku vikoja. Ei laita yleiseen myyntiin, ennen kuin on ne korjaillut ja sitten hinta on jotain muuta. 2 vuotta auto jo pihassa ollut.
Turbiini on vasta vaihdettu edellisen omistajan toimesta "jenkkiauto"huolto firmassa Ylöjärvellä.
Melkolailla heti remontin jälkeen auto oli tullut vaihtokaupassa tälle jobbarille.
Automaatissa on sellainen vika nyt, että kylmänä ei lähde pakilla liikkumaan.
Autolla ei tarvii ajaa kuin muutamia satoja metrejä eteenpäin, niin sen jälkeen pakki toimii.
En koe ajanut autoa, mutta puheet.
Muuten laatikko toimii, asuntovaunua pystyy vetään, ei luista.
Pakillakaan ei luista.
Kick down toimii.
ym. ym.
Edellinen omistaja ei kyseistä pakki vikaa tiennyt olevan...
Sähköohjattu laatikkohan on.
Onkohan turbiini remontin jäljiltä paskaa venttiilissä??
Vai pelkkää sähkövikaa, ettei tieto kulje.
Pakalla jos olis vuotoa, niin periaatteessa lämpöisenä pitäisi toimia vielä huonommin.
Öljyt on vaihdettu ja laatikkoa huuhdottu. Ja pitäis olla "oikeat" öljyt sisällä.
Pinta taso on yli korkealla. (Voiko liika öljy aiheuttaa)
Saakos tämän tyyppisestä laatikosta sähköisesti vikakoodeja luettua jotenkin??
Mikä voisi olla vikana???
Tuleeko kenellekkään mitään mieleen.
Jos olisikin joku helppo juttu, niin voisi vaikka itselle ostella ja vähän ajella ja myydä sitten eteenpäin vähän voitolla. Näistä mitään voittoa saa...
-----
No, moottori puolellakin lie vähän vikaa.
Merkkikin sen jo sanoo, VM.
Pisti moottorin käyntiin.
Tyhjäkäynti on ok.
Kierroksia ottaa.
Mutta sopivalla puolikaasulla kun etsii, niin saa kuulumaan vähän "oudon" käynti äänen.
Mahdollisesti vain suutin kusee.
Mutta kertoi, että sopivasti kun lähtee vedättään, niin joskus tulee epämääräinen tärinä ja selkeästi niin kuin moottorin käynti muuttuisi, kuitenkin oire menee ohi. On vain jollain määrätyllä vedätys/kierros alueella.
Toki myyjä epäili itse moottorin ja vaihteiston kumityynyjäkin, jos olis ihan loppu.
Ja höpötteli, että joku oli kehunut, että moottorin ja vaihdelaatikon välinen alumiininen välilevy halkeilee näistä, että se olis halki ja antaa määrätyn tyyppisellä kohtaa periksi ja täristää...
Tästäkin kai saisi moottorin vika koodit ulos, virta-avain on-off-on-off-on ja mittaristo alkaa vilkutella?? Ei tullut testattua ja katsottua.
-----
Kai se jossain määrin auton osto pyörii päässä, kun vaivauduin ajatuksia kirjoittamaan :P
Yleisesti ottaen ihan siistin näköisessä kunnossa oli.