Kansikysymys???
Kansikysymys???
Eli käykö uudemman 4.0 koneen kansi vanhan 258:n päälle ja jos käy niin mitä muutoksia pitää tehdä? Sit täytyy varmaan myös käyttää uuden kannen omaa imu-ja pakosarjaa? Onko noita 4.0 kansia kaasari koneita?
Kansikysymys???
Käyhän se. 12 vesireikää tukittava kannesta, tavalla tai toisella. Imusarja käy vanhastakin, yhtä ohjurireikää viilattava ½ tuumaa. Pakosarja 4.0-koneesta.
Googleen 258 head conversion tai amc 4.2 head 4.0 conversion tai jotakin muuta hakusanaksi, niin löytyy... Kymmenittäin sivuja.
Tuo homma on tuossa edessä itelläkin, joten joskus laitan projekteihin..
Googleen 258 head conversion tai amc 4.2 head 4.0 conversion tai jotakin muuta hakusanaksi, niin löytyy... Kymmenittäin sivuja.
Tuo homma on tuossa edessä itelläkin, joten joskus laitan projekteihin..
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Kansikysymys???
No mitenkäs apropoo 199? ::)
Pystyykö tuohon vanhahtavampaan inlineen konversoida 4.0 kannen? Vai tuleeko öljyn kierrätyksessä jotain onkelmia? Vanhassa kannessa vipat on akselilla, 258 kannessa studikiinnitys. Miten näissä öljy nousee yläkertaan?
Pystyykö tuohon vanhahtavampaan inlineen konversoida 4.0 kannen? Vai tuleeko öljyn kierrätyksessä jotain onkelmia? Vanhassa kannessa vipat on akselilla, 258 kannessa studikiinnitys. Miten näissä öljy nousee yläkertaan?
Kansikysymys???
Onko noita 4.0 kansia kaasari koneita?
Ymmärtääkseni kaikki 4.0L koneet ovat olleet ruiskulla varustettuja.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Kansikysymys???
Miten näissä öljy nousee yläkertaan?
Hydraulinostajilta onttoja työntötankoja pitkin!
Kansikysymys???
Onko noita 4.0 kansia kaasari koneita?
Ymmärtääkseni kaikki 4.0L koneet ovat olleet ruiskulla varustettuja.
Jep, kaikki 4.0 koneet on ruiskuja!!!
Kansikysymys???
Eli tästä voisi päätellä, että esteitä ei konversiolle olisi. Vaatii vaan sopivat nostajat ja tangot, sekä tulpata se kannelle menevä öljylinja joka voiteli vippa-akselia 199-kannessa.?
Onko 199 lohkossa esteitä käyttää 232/258 tai 4.0 nostaja-/ tanko-osia?
Onko 199 lohkossa esteitä käyttää 232/258 tai 4.0 nostaja-/ tanko-osia?
Kansikysymys???
Eli tästä voisi päätellä, että esteitä ei konversiolle olisi. Vaatii vaan sopivat nostajat ja tangot, sekä tulpata se kannelle menevä öljylinja joka voiteli vippa-akselia 199-kannessa.?
Onko 199 lohkossa esteitä käyttää 232/258 tai 4.0 nostaja-/ tanko-osia?
Onko nostajille öljykanavaa??
Kansikysymys???
Tuo on hyvä tietää että käy! Ei muuta kun osia metsästämään! :D