Turbiini

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
juhap
Viestit: 6798
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Turbiini

Viesti Kirjoittaja juhap »

Taitaa olla niin, ettei 360 Moparin ja 727:n turbiinia saa passaamaan 360 AMC:n ja 727:n kaveriksi...



Vai olisikohan jokin konsti...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
RamiS
Viestit: 2134
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 1:07 pm

Turbiini

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Oiskos sama tilanne kuin 904:sten kanssa. Mopsilla startin hammaskehä turbiinissa kun AMC:llä hammaskehä vetolevyssä.

Jos tämä sama kuvio pätee myös 727:aan, niin sorvaat hammaskehän irti siitä Mopsin turbaanista ja pulttaat sen AMC:n vetolevyyn.



RS
juhap
Viestit: 6798
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Turbiini

Viesti Kirjoittaja juhap »

Olikos nuo korvakkeet samoilla kohdin?



En viitsisi purkaa tuota konetta pois nokalta vain tsekkaamisen vuoksi.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

Turbiini

Viesti Kirjoittaja tl »

Mulla tuli ambossa mopsin turbiini mukana ja se sopi paikalleen kun otti hammaskehän irti
juhap
Viestit: 6798
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Turbiini

Viesti Kirjoittaja juhap »

Ei muuta kuin sorvilla kyttämään...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Vastaa Viestiin