Taitaa olla niin, ettei 360 Moparin ja 727:n turbiinia saa passaamaan 360 AMC:n ja 727:n kaveriksi...
Vai olisikohan jokin konsti...
Turbiini
Turbiini
Oiskos sama tilanne kuin 904:sten kanssa. Mopsilla startin hammaskehä turbiinissa kun AMC:llä hammaskehä vetolevyssä.
Jos tämä sama kuvio pätee myös 727:aan, niin sorvaat hammaskehän irti siitä Mopsin turbaanista ja pulttaat sen AMC:n vetolevyyn.
RS
Jos tämä sama kuvio pätee myös 727:aan, niin sorvaat hammaskehän irti siitä Mopsin turbaanista ja pulttaat sen AMC:n vetolevyyn.
RS
Turbiini
Olikos nuo korvakkeet samoilla kohdin?
En viitsisi purkaa tuota konetta pois nokalta vain tsekkaamisen vuoksi.
En viitsisi purkaa tuota konetta pois nokalta vain tsekkaamisen vuoksi.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Turbiini
Ei muuta kuin sorvilla kyttämään...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82