Sivu 1/2

Uudemmän Jeepin kone Hornaan?

Lähetetty: Ke Helmi 22, 2006 8:26 am
Kirjoittaja rphx
::) Menisköhän noihin uudempiin Mopen lootat suoraan? Jamant varmaan tietää

Uudemmän Jeepin kone Hornaan?

Lähetetty: Ke Helmi 22, 2006 8:54 am
Kirjoittaja JAMANT
Menis, siis ainakin Jeepin Moppe-laatikot, mutta niissä tulee häntäkappale ongelma. Se jakolaatikko, nääs!!!



Muut Mopen takavetolaatikot ???, ei tiedä.....

Paitsi jos ottaa esim takaveto Comanchesta sellaisen, sitten onnistuu helposti!!

Uudemmän Jeepin kone Hornaan?

Lähetetty: Ke Helmi 22, 2006 4:08 pm
Kirjoittaja hentpe
Olen idätellyt joskus samaa ideaa. Kannattaa katella esim. saksan markkinoita ja sieltä takaveto Cheroa 6:lla. Nuo 90-luvun vaihteen Cherot ei oo siellä pahan hintaisia, mutta Comanchet on.



Jenkkilästä tuonti taitaa vielä olla tuon ikäisellä liian kallista varsinkin jos laittaa lihoiksi.



Toinen vaihtoehto on istuttaa nelilitraisen kansi ja ruisku 258:n päälle ja jo helpottuu laatikko ongelmatkin.

Uudemmän Jeepin kone Hornaan?

Lähetetty: Ke Helmi 22, 2006 5:36 pm
Kirjoittaja JAMANT
Olen idätellyt joskus samaa ideaa. Kannattaa katella esim. saksan markkinoita ja sieltä takaveto Cheroa 6:lla. Nuo 90-luvun vaihteen Cherot ei oo siellä pahan hintaisia, mutta Comanchet on.



Jenkkilästä tuonti taitaa vielä olla tuon ikäisellä liian kallista varsinkin jos laittaa lihoiksi.



Toinen vaihtoehto on istuttaa nelilitraisen kansi ja ruisku 258:n päälle ja jo helpottuu laatikko ongelmatkin.



AAA, mutta jos tuo takaveto-Comanchen ja ottaa siitä tekniikan, ostan loppuhylsyn (tietysti sopivalla hinnalla ;D )..... Olis nimittäin suunnitelmia :o 8)

Uudemmän Jeepin kone Hornaan?

Lähetetty: Pe Helmi 24, 2006 6:21 am
Kirjoittaja KK
Ei kait se ihan heittämällä mene, jollain jenkillä on sivut, jossa ko operaatio esitellään seikkaperäisesti, joku löytänee linkin. Ja tuo swappi laittaa 4-litrainen ruisku vanhempiin rämpylöihin on varsin suosittu jenkeissä, siellä lienee tarjontaa hyvin noista tekniikoista.

Uudemmän Jeepin kone Hornaan?

Lähetetty: Pe Helmi 24, 2006 9:06 am
Kirjoittaja juhap
Kyselin kaverilta koneiden saatavuutta tuolta Dubaista, missä Jeeppejä on pilvin pimein.... Ans kattoo ny...

Uudemmän Jeepin kone Hornaan?

Lähetetty: Ma Helmi 27, 2006 6:58 pm
Kirjoittaja gremlin
4.0 koneessa on sama kaavelijako kuin vanhoissa 232/258. Tai ainakin -70luvun  Jeeppeisiin kovasti laittelevat nuita koneita.

Olikos noissa vanhemmissa  232 koneissa jotain eroo, mul on semmonen mielipuolinen kuva ::)

Tuolla on hyvaa 4.0 tarinaa ja tietoa:

http://www.jeep4.0performance.4mg.com/index.html

Tuossa lisaa hyvaa tietoa:

http://autos.groups.yahoo.com/group/strokers/

Mulla vois olla yks 4.0 kone vm-90 ylimaarasena.

Kattotaan kuukauden paasta kun paasen takas Suomeen.  Koitan hommata uudemman (-96-97), niihin tuli runko pukkeisiin vahvistuksia ja joitain lohkoja pystyy poraamaan 4'' mannille :o vakio poraus on 3.875''

Noihin 4.0 koneisiin sopii 258 kanpiakseli joten .030'' porauksella tulee 4.6l ;D

http://www.jeep4.0performance.4mg.com/stroker.html Tommosia niista sitten saa tehtya. Jos ei haluu ruiskua laittaa niis Cliffordilta saa valmiita imusarjoja. 1X2 -> 3X2 kurkkusille kaasareille.

http://cliffordperformanceshop.com/site04/home.htm

Noilla Cliffordin sivuilla on ollut jotain haikkaa, niilla taitaa olla uudetkin sivut. Aika vaikeeta on ollu sielta tilaaminen mita noita palstoja oon seurannut. Kysyin ite sielta tota 3X2 vaakaimu satsia ja nokkia niin vastasivat kylla mut vastaus oli etta meilta loytyy mita vaan AMC viriosaa,mita haluisit? Luulin etta kylla pitais riittaa kun kerran laittaa osanumerot meililla ::) Niin, niinhan sita luulis. Tarttee koittaa uudestaan kunhan saan ensin Patriotin ALUMIINIkannen kotio. ;D ;D

http://sites.reachtheworld.tv/waterNew/default.asp?T=506254&DID=1225