68-69 nopea (16:1) tehostamaton ohjaussimpukka
68-69 nopea (16:1) tehostamaton ohjaussimpukka
Ennen kuin aletaan sovittelemaan tehostinta niin kokeillaas jos joltain sattuis löytymään 16:1 quick ratio tehostamaton simpukka caanoon. Varmaan pääosin ollu amx:issä ja javelineissa mutta kai tota on saanut lisävarusteena muihinkin. 70 ja uudemmat ei käy
68-69 nopea (16:1) tehostamaton ohjaussimpukka
Eikös noi oo ihan Saginaw-valmisteita, nii sopiva osa voi löytyä myös muun merkkisten purkuosien joukosta = ainakin generalmistake...
RS
RS
68-69 nopea (16:1) tehostamaton ohjaussimpukka
70 ja uudemmat on samaa kuin general mistakessa, mutta näistä vanhemmista ei oo tietoa oisko jossain samaa. Rokkiauton katalogissa ei ainakaan näy yhtäläisyyksiä manuaalisimpukalle muiden merkkien kanssa
68-69 nopea (16:1) tehostamaton ohjaussimpukka
Eiku juu, toi mun tehostettu on sama kuin 69 LeMans Ponussa...
RS
RS
68-69 nopea (16:1) tehostamaton ohjaussimpukka
Juu tehostetut on eri juttu kun niissä on se adapteri rungon välissä
68-69 nopea (16:1) tehostamaton ohjaussimpukka
Eiks noi vanhemmat oo mustangin kanssa yhteneväisiä?
68-69 nopea (16:1) tehostamaton ohjaussimpukka
Näyttää kyllä ihan erilaiselta ainakin kuvissa
68-69 nopea (16:1) tehostamaton ohjaussimpukka
Olikos Novat Monzat noilla saginaw simpukoilla? Monzaan sai aikoinaan semmoista "mikroauto" versiota.. Kaverilla oli semmoinen rataMonzassa...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
68-69 nopea (16:1) tehostamaton ohjaussimpukka
Noi 70 up versiot on samoja kuin chebbyissä, niitä löytyy kyllä rokkiautosta hyllystä, vanhemmissa eri pulttijako ja niihin ei oo kuin rebuild service
68-69 nopea (16:1) tehostamaton ohjaussimpukka
No joo, ei oo mussen passeli.
Mutta lares 8899 vaikuttaisi olevan.
Mutta lares 8899 vaikuttaisi olevan.