Wakoneerin umpiot

Kerhon merkkien (AMC / Rambler / Nash / Hudson / Jeep) osien osto-ilmoituksia.
pekka

Wakoneerin umpiot

Viesti Kirjoittaja pekka »

Eikös tohon mee ihan 7" umpio?

Siihen varmaan passais Hella 1A8003060761, se kun on kiinnikkeellä varustettu.  Eikä oo ees ihan tolkuttoman hintainen, vajaa satkun kappale ihan Suomesta ostettuna.
JAMANT
Viesti:

Wakoneerin umpiot

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Ei ole umpiossa mukana säätöjä, siihen tarviit säätöpohjat erikseen, mulla on uusia umpioita hyllyssä: https://www.jamant.fi/fi/tuote/2470729-umpio-fsj-cj-hel1a600fsj ja on säätöpohjiakin: https://www.jamant.fi/fi/tuote/2464843-saatopohja-amc8120381 ainakin yksi löytyy, ulkoa en muista onko enemmän, sitten tarviit säädöt, nyt en muista onko niitä ollenkaan saatavana... Varmaan noita käytettynä löytyy... Täytyy tutkia mun varastoa huomenna...
pekka

Wakoneerin umpiot

Tossa mun laittamassa numerossa on kiinnikkeet, ei toki jeepin, vaan yleismalliset.
JAMANT
Viesti:

Wakoneerin umpiot

Tossa mun laittamassa numerossa on kiinnikkeet, ei toki jeepin, vaan yleismalliset.

Mun umpiossa on ohjurit, joilla se asettuu pohjaan oikeaan asentoon, kiinittyy rosteririnkulalla umpion ympäriltä (pohja ei mukana, eikä se rinkula, noita pitäis saada erikseen edelleen, jotain rinkuloita mulla on hyllyssä)!
pekka

Wakoneerin umpiot

JAMANT
Viesti:

Wakoneerin umpiot

Mulla on niitä säätöpohjia 4 kpl hyllyssä...

Umpion kiinnitysrenkaita on 4 kpl hyllyssä, 16.00/kpl...
JAMANT
Viesti:

Wakoneerin umpiot

Milläköhän tuon saa kiinni oikeaan kohtaan, tota olis mielenkiiintoista kokeilla...
Jeep-Ukko

Wakoneerin umpiot

Viesti Kirjoittaja Jeep-Ukko »

Onko siihen vaihdettu uudemmasta se syylärin kiinnitys välipelti, johon umpioiden säätöpohjat kiinnittyy?

Joskus noita keula osia tuli yhdessä projektissa sotkettua, ja uudemman suorakaide umpion pohjan tilalle ei suoraan sopinut pyöreiden valojen pohja, oli joku pieni muoto ero. Pienillä muutos töillä sopii.

Nuo Pekan linkittämät, nehän saa istumaan, kun tekee ja hitsailee sopivat kiinnikkeet, jotka pulttaa sinne peltiin kiinni.
Vastaa Viestiin