American vanteet
American vanteet
Ostetaan Caanoon sopivat vanteet
American vanteet
Ei silleen liity aiheeseen, mut vittu et näyttää noitten vanteiden puntitus kamalalta. Ei tollasiin saa laittaa etupuolelle mitään. Eikä nyt muutenkaan mihinkään vanteeseen tolleen
American vanteet
Niin joo, mulla on orkkis 14" vanteita. Ei välttämättä 4 presiis samanlaista, mutta 2+2 löytyy kyllä. Niin ja sit toki setti 14" orkkis rally wheelssejä.
Vaihdossa kelpaa 15" slotit (2kpl) 8-10 leveenä. Tai sit kauhee nippu rahaa.
American vanteet
mulla olis vissiin vieläkin 3kpl 15" orkkisvanteita Americaniin.. Eos missä se neljäs on.. :D oliskos sixpack crowmooria sopia vaihturi... ;)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
American vanteet
Ei silleen liity aiheeseen, mut vittu et näyttää noitten vanteiden puntitus kamalalta. Ei tollasiin saa laittaa etupuolelle mitään. Eikä nyt muutenkaan mihinkään vanteeseen tolleen
Totta,on ihan koneesta tai tekijästä kiinni.jos muinanen painotus kone niin ei ole mahollisuutta valita painojen sijaintia.
American vanteet
mulla olis vissiin vieläkin 3kpl 15" orkkisvanteita Americaniin.. Eos missä se neljäs on.. :D oliskos sixpack crowmooria sopia vaihturi... ;)
Ota safarille mukaan, niin mää tuon nestemäistä vaihturia.
American vanteet
Niin joo, mulla on orkkis 14" vanteita. Ei välttämättä 4 presiis samanlaista, mutta 2+2 löytyy kyllä. Niin ja sit toki setti 14" orkkis rally wheelssejä.
Peltivanteet on ainoat oikeat vanteet , mitäs maksais
American vanteet
No riippuu aika paljon millaiset vanteet haluat, mut 10/kpl ja siitä ylöspäin. Ajatuksella että hiukan kiero mutta ihan käyttökelpoinen on sen 10. Mut tuu valkkaamaan passelit niin katotaan niiden hinta järkeväksi.