Sivu 1/1
m-43 ja m-37 erot
Lähetetty: Ti Touko 13, 2008 1:34 pm
Kirjoittaja mawe
sopiiko m-37 m-43 tilalle hornettiin suoraan tai onko turbiini sopiva? kone on 232.
m-43 ja m-37 erot
Lähetetty: Ti Touko 13, 2008 6:07 pm
Kirjoittaja raipe
itte törmänny kahteen "erilaiseen" lodjuun. toisessa turpiinissa jäähdytys rivat och toisessa jäähdytys hoidettu putkien kautta lauhduttimella. ainaki nää sopii motin och kartaanin väliin samallalailla. eli pituudet och kartaanin poorit samat.
m-43 ja m-37 erot
Lähetetty: Ke Touko 14, 2008 9:59 am
Kirjoittaja A-V
turbiinit ei sovi keskenään. toisessa on ilmajäähdytys toisessa öljyllä syylärin kautta, kuten raipe tuossa kertoikin.
m-43 ja m-37 erot
Lähetetty: To Touko 22, 2008 6:18 am
Kirjoittaja mawe
turbiinit ei sovi keskenään. toisessa on ilmajäähdytys toisessa öljyllä syylärin kautta, kuten raipe tuossa kertoikin.
jos ilmajäähymallin turbiini sopii öljyjäähy laatikkoon kiinni niin onko mitään estettä tai haittaa käyttää m-37 turbiinia m-43:sessa? tossa m-37 on vähän väljää ni laittaisin mielummin ton m-43sen kiinni. akselit ja turbiinikopat näyttäis olevan samanlaiset..
m-43 ja m-37 erot
Lähetetty: To Touko 22, 2008 8:11 am
Kirjoittaja raipe
ne ei sovi toisiinsa.