Sivu 1/1

HORNETTI KYMYSYSTÄ

Lähetetty: To Marras 24, 2022 7:55 pm
Kirjoittaja tpjh76
Minkä verran noin on suomeen tuotu 70-72 hornetteja? 2 ovisia lie vähemmän?löysin kesällä yhden 2 ovisen 232&automaatti,ajokunto mut mut on näpryytä..

HORNETTI KYMYSYSTÄ

Lähetetty: La Marras 26, 2022 11:44 am
Kirjoittaja tl
En tiedä määristä, mutta ylivoimaisesti suurin osa on 70-mallisia. Tuoreempia on tullut vastaan todella vähän. Kato on käynyt joka tapauksessa ja harvinaisia alkaa olemaan kaikki. Nykyään varmaan 2-ovisia on enemmän jäljellä, voi olla että on myyty uutenakin enemmän, kun on olleet halvempia

HORNETTI KYMYSYSTÄ

Lähetetty: La Marras 26, 2022 12:39 pm
Kirjoittaja KK
Neliovisena ihan varmaansuomessa harvinaisempi.

Ite joskus kummastelin mustaa 4-ovista oikein 360 ja tomaattiyhdistelmällä, varmaan oli suomen ainoa tollanen. Oli kuulemma ollut ETYK-autona. Eikä ollut ees kallis, nyt kelpais.

HORNETTI KYMYSYSTÄ

Lähetetty: La Marras 26, 2022 4:34 pm
Kirjoittaja WeGe
Tekniikan Maailman numerossa 20/1970 oli vertailutesti otsikolla "Ison rahan rattaat". Mukana Rambler SST eli Hornet, mutta oliko tämä kasikoneinen, en muista. Tuo lehti pitäis kyllä olla meidän vintillä tallessa?

HORNETTI KYMYSYSTÄ

Lähetetty: Su Marras 27, 2022 5:38 pm
Kirjoittaja arskaxx
Ei kovin mairittelevaa tekstiä, reilusti mitoitettu moottori viittaa vähän isompaan kuin kutonen???




HORNETTI KYMYSYSTÄ

Lähetetty: Ma Marras 28, 2022 7:14 am
Kirjoittaja KK
Rattivaihde taas viittaa kutoseen, reiluun mitoitukseen on hyvin riittänyt 232.

HORNETTI KYMYSYSTÄ

Lähetetty: Ti Helmi 21, 2023 3:38 pm
Kirjoittaja Enzo
Isäni oli mielissään, kun avainsummeri lakkasi toimimasta parin kuukauden rääkymisen jälkeen. Ei vaatinut takuukorjausta.

1970 Owners Manual kertoo summerin varoittavan vain päälle jääneistä ajovaloista.