Sivu 1/1
232 huohotus
Lähetetty: To Touko 25, 2023 7:43 am
Kirjoittaja Kode
Millainen huohotusjärjestelmän kuuluisi olla? Nyt on venakopasta letku suoraan ulkoilmaan mutta huohotus tulee korkin läpi ja kaikki käryt tulee konehuoneeseen. Imusarjassa olis tulpattu paikka tehostimen letkun vieressä. -66 amba kyseessä.
232 huohotus
Lähetetty: To Touko 25, 2023 8:05 am
Kirjoittaja Sammy
232 huohotus
Lähetetty: To Touko 25, 2023 8:12 am
Kirjoittaja Kode
Mulla on vaan yks letku. Linkin kuvassa samanlainen moottori
[ftp]https://www.flickr.com/photos/geepstir/5724437951[/ftp]
232 huohotus
Lähetetty: To Touko 25, 2023 11:17 am
Kirjoittaja Sammy
Tossa kuvassahan on merkittynä noi (C), (G) ja (H).
"(C) Used only on (LFFC)", joka tarkoittaa "Less Filter Oil Filler Cap".
"(G) Used only on (WFFC TYPE ONE)", "With Filter Oil Filler Cap"
"(H) Used only on (TYPE ONE)"
232 huohotus
Lähetetty: To Touko 25, 2023 11:44 am
Kirjoittaja Kode
Kuvassa se menee ilmeisesti kaasarin juureen,mulla ei sellasta lähtöä ole. Kaasari on carter wcd
232 huohotus
Lähetetty: To Touko 25, 2023 1:38 pm
Kirjoittaja Pitu
Mulla ollut kaasarin alla paksu fiiberi laippa, jossa lähtö.
232 huohotus
Lähetetty: To Touko 25, 2023 2:17 pm
Kirjoittaja JanneM
Mulla ollut kaasarin alla paksu fiiberi laippa, jossa lähtö.
Mulla oli kans , heitin helvettiin kun oli hajalla, nyt ohjattu vaan alas konehuoneeseen ja toinen ilmanputsariin.
232 huohotus
Lähetetty: To Touko 25, 2023 6:07 pm
Kirjoittaja KKOSKINEN
Vanhemman pään kopissa on tosiaan vain yksi letku. Kopan vaihtaminen mahdollistaisi tuossa kuvatun systeemin rakentamisen.
232 huohotus
Lähetetty: To Touko 25, 2023 6:21 pm
Kirjoittaja JanneM
Niin, toi mun mottihan oli Hornetista
232 huohotus
Lähetetty: To Touko 25, 2023 7:02 pm
Kirjoittaja Kode
Kaipa sen sitten voi tohon samaan laitta missä tehostimenkin letku on jos se kaasarin juuressakin toimii