Sivu 1/1

hornet 70 232 säätöarvot hukassa

Lähetetty: Ke Heinä 30, 2008 6:24 pm
Kirjoittaja NonSenCe
koska kukaan paremmin tietävä ei näemmä ole vielä vastannut niin voihan mä tähän kirjata mitä mun ´67 käyttömanuaalissa kerrotaan 232 koneen arvoista. saahan noistakin kai jotain osviittaa..



sytytystulpan kärkiväli 0.84-0.94mm



katkojan kärkiväli 0.40mm



katkojan nokkakulma 31-34astetta



katkojanvarren jousipaine 482-595 gr



sytytyksen ajoitus 3 tai 8astetta eykk

(8 astetta korkeaoktaaniselle bensalle, mitä se sitten olikaan v 67?)



joutokäynti nopeus 600rpm





ja edit: löytyy muuten näemmä tietoa tuolta amccf.com tech osiosta. sivun alareunasta specs tune up 2/2



hornet 70 232 säätöarvot hukassa

Lähetetty: Ke Heinä 30, 2008 6:37 pm
Kirjoittaja pekka
tulpat .033-.037"

kärki kulma 36 astetta

sytkä  3 astetta alipaine irti



Noin niinku äkkiseltään tsm:stä katottuna...

hornet 70 232 säätöarvot hukassa

Lähetetty: Ke Heinä 30, 2008 7:06 pm
Kirjoittaja raipe
tässä muutamana iltana oon puuhastellu vähän samojen asioiden kanssa. kone "nakuttaa" eli ennakkoo pois, no nollassa löyty paras ajettavuus noilla kylänopeuksilla. sitten muistin että pari vuatta sitten vaihdoin veltommat jouset jakajaan. ny sitten täytyy ettiä ne jäykemmät takasin. meinaan ne omat mikkä siä oli ni pirun jäykät.

hornet 70 232 säätöarvot hukassa

Lähetetty: Ke Heinä 30, 2008 8:37 pm
Kirjoittaja FA18
Myös täytyy muistuttaa kärjettömistä paketeista: crane,ignitor ym. sekä uudemmista jakajista: esim. gm HEI.

hornet 70 232 säätöarvot hukassa

Lähetetty: To Heinä 31, 2008 5:06 pm
Kirjoittaja raipe
no mulla o toi ingiittorin paketti. tänään pähkäiltiin tallilla äijissä ni enää vaivaa pensapula.

hornet 70 232 säätöarvot hukassa

Lähetetty: Pe Elo 01, 2008 8:31 am
Kirjoittaja RamiS
no mulla o toi ingiittorin paketti. tänään pähkäiltiin tallilla äijissä ni enää vaivaa pensapula.



Orggis mekaaninen bensapumppu riittää jopa 3x 40 Dellorto, missäköhän vika piileskelee?



RS

hornet 70 232 säätöarvot hukassa

Lähetetty: Pe Elo 01, 2008 5:05 pm
Kirjoittaja raipe
kaasarin sisällä.