Matador ja Ety-kokous

Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
AMCFREAK

Matador ja Ety-kokous

Viesti Kirjoittaja AMCFREAK »

Mulla kun on 75 Matador sedan. Kuulin tuossa viikonloppuna että Matadoreja olisi aikoinaan tuotu Suomeen ETYK.in takia. Sehän oli heinäkuussa 1975. Onko tästä jollakin jotain tietoa. Tai onhan ne voinut olla tai varmaan ollutkin vanhempia malleja. Eihän noita 1974 - ja uudempia koskaan paljoa ollut mut hyvin on sekin vähä

hävinnyt
tl

Matador ja Ety-kokous

Viesti Kirjoittaja tl »

Olen nähnyt kuvan etykistä, missä oli jono ambassadoreja ja matadoreja. Muistelisin että olivat vanhempia malleja, mutta varmaan se kuva löytyy jostain internetin syövereistä ja varmaan täältä forumiltakin
juhap

Matador ja Ety-kokous

Viesti Kirjoittaja juhap »

Olikohan Hellsingin kaupungin tai Finnan arkistoista napattu joskus kuvia...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
tl

Matador ja Ety-kokous

Viesti Kirjoittaja tl »

Olen nähnyt kuvan etykistä, missä oli jono ambassadoreja ja matadoreja. Muistelisin että olivat vanhempia malleja, mutta varmaan se kuva löytyy jostain internetin syövereistä ja varmaan täältä forumiltakin

Muisti teki taas tepposet ;D, löysin kuvan facesta ja se olikin 1971 SALT-kokouksesta. Ilmankos oli vähän vanhempaa mallia
Juha_Heikkila

Re: Matador ja Ety-kokous

Viesti Kirjoittaja Juha_Heikkila »

IMG_9801.jpeg
IMG_9801.jpeg (211.9 KiB) Katsottu 1239 kertaa
Tästä mun faceen laittamasta kuvasta on kyse. Salt-neuvottelut lukee kuvatekstissä. Kuvan otin kansainvälisestä AMC-diilereiden lehdestä.
jamba

Re: Matador ja Ety-kokous

Viesti Kirjoittaja jamba »

Mulla oli 71matadori, joka oli ulkoministeriön vanha. Rekkari oli BS-jotain, en äkkiä muista. Joskun mainisinkin autosta alkuaikoina, kun tänne ilmaannuin ja jollain se tais ollakin projektina.
Vastaa Viestiin