Sivu 1/1

232 lisä öljynkierto

Lähetetty: To Loka 30, 2008 9:12 am
Kirjoittaja guru
muistaako kukaan että ois ollu joskus juttua?



muistanko väärin 6 vai 8 vai hä



luultavasti öljyn kierto yläkertaan rittää? eihän sitä tiedä paljonko tosta tulee kiukkua otettua (kaveri on kaupannu 6-71 puhallinta mut se

näyttää niin törkeelle kutosen KYLJESSÄ)

232 lisä öljynkierto

Lähetetty: To Loka 30, 2008 9:30 am
Kirjoittaja ScaliS
tais olla vain vee8 malliseen se lisäputki patentti :D


232 lisä öljynkierto

Lähetetty: To Loka 30, 2008 10:02 am
Kirjoittaja A-V
kuutosessakin on lisäöljynkiertoa harrastettu.



Mulla oli yhessä 232 kuutosessa semmonen jarruputken kokonen ohutseinämäinen putki vedetty öljykellosta ylös ja venakopan takaosasta (vikan pytyn päältä) läpivientikumin kanssa. Kuvia en tähän hätään löytänyt..

232 lisä öljynkierto

Lähetetty: To Loka 30, 2008 10:02 am
Kirjoittaja Pitu
muistanko väärin 6 vai 8  vai hä

Vanhemmissa, 196:ssa noita oöljyputkia kanteen onpi..





luultavasti öljyn kierto yläkertaan rittää? eihän sitä tiedä paljonko tosta tulee kiukkua otettua   (kaveri on kaupannu 6-71 puhallinta mut se

näyttää niin törkeelle kutosen KYLJESSÄ)



Hianosti istuu tohon sun "käärmeenpesään"  8-)

232 lisä öljynkierto

Lähetetty: To Loka 30, 2008 3:12 pm
Kirjoittaja KK
Olihan kutosissa jotain öölikanavien ahtautta, kun kansipultti menee kanavan läpi ja ohjeena oli ko pultin ohentaminen kanavan kohdalta. En vaan tietenkään muista, mistä pultista oli kyse.

232 lisä öljynkierto

Lähetetty: To Loka 30, 2008 4:14 pm
Kirjoittaja tulppu
Tää aihe kiinnostaa kovasti. Näinkö unta vai kerkeskö joku kirjottaa ennen kiinalaisten tuhoja lisäöljystä jakopäälle. Yritin googlettaa aiheeseen liittyen, mutta ei löytyny höpinää ku v8 voitelun parannuksista. Kutosen voiteluviritykset kiinnostaa.

232 lisä öljynkierto

Lähetetty: To Loka 30, 2008 6:47 pm
Kirjoittaja NonSenCe
tuo pultti muokkaus juttu täällä:



http://www.mattsoldcars.com/RestoreAmerican/boltmod.shtml



232 lisä öljynkierto

Lähetetty: Pe Loka 31, 2008 5:34 am
Kirjoittaja KK
No siellähän oli just tuo pultin ohennus ja myös siitä lisäöljylinjasta, jakopäälle ei kutosissa kaiketi ole vedetty ylimääräisiä linjoja.