Sivu 1/1

Sanokaas

Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 1:51 pm
Kirjoittaja jamba
... Gurut, onnistuuko kuinka vaikeesti laittaa jeepin nelilitranen ruisku americaanoon? Pitääkö lootan väliin tehä joku adapteri? Tommosta mietittiin eilen Peten kaa. -Onkohan meillä liikaa aikaa...

Sanokaas

Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 8:06 pm
Kirjoittaja Pitu
Täällä on ollut juttua monasti. Omakohtaista kokemusta ko swapista ei oo, mutta kiinnostusta kylläkin. (Pihassa tyhjä Rebelin koppa vaiheessa)



Ymmärtääkseni mekaaniseti sopii suoraan 258:n tilalle. Kaavelin jako sama, kuin "uudemmissa" kutosissa ja kaseissa. Tosin hal-anturi (vaimikäseoli) on kytkinkopassa. Eli vaatii sepittämistä.



Noita Jeeppejä on tarjolla myös takavetoisenakin. Tällöin vois ottaa laatikonkin uudempaa tekniikkaa. Suomessa en tiedä olevan yhtää 4,0+autom+takaveto yhdistelmää. Olis suht maukas 60-luvun pellin alle.



Muutama 2,5l+4man+takaveto yhditelmä on myynnissä näkynyt, toikin tekniikka vois suoraan Americanoon istua. Mahtuis jopa -64-65-malleihin.



Tekniikan luovutusmielessä vois noita takavetosia Jeeppejä olla enempikin, muutenhan 2WD-Jeeppi on kuin alkoholiton olut tai sokeriton Cola.  :D

Sanokaas

Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 8:37 pm
Kirjoittaja juhap
Viime vuoden Wheels lehdissä oli projektina Classic, johon laitoivat 4.0:n ja th 700-lootan ja Chevyn kasista 2-piste ruiskun (johtoineen ja antureineen) sekä Jaguarin taka-akselin. Olle Wilsonin Classic on ollut silloin tällöin myynnissä Ruottin myyntipalstoilla, lievänä projektina tosin...

Sanokaas

Lähetetty: La Helmi 14, 2009 3:50 am
Kirjoittaja pekka

Sanokaas

Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 6:21 pm
Kirjoittaja coronetti

Sanokaas

Lähetetty: Pe Helmi 20, 2009 9:10 pm
Kirjoittaja Pitu
Tää on ollu tuolla linkeissä, mut sopii niin hyvin aiheeseen:



http://mopacerc.dot5hosting.com/index.html



Asiallisesti rakenettuun Paceriin 4,0- kone -95 Jeepistä. (ikävästi vaan moppea liputtaa)