Classicin -66 550 jarrukengät
Mistä saa ja mikä on hinta eteen ja taakse.Missä hinnoissa jarrusylinterit ja pääsylinterin korjaussarja?
Selvitä ensin itsellesi onko autossasi Bendix vai Wagner jarrut myös mitat kannattaa selvittää (9" vai 10" samoin kuin kuinka leveät kitkapinnat), sitte mailaat tai soitat Jamantille tai UsPartsiin tai johonkin vastaavaan, niin saat tämän päivän hinnat juuri oikeille osille.
RS
RS
niin ja on muutamia firmoja jotka liimaavat yhä vanhoihin kengänrunkoihin uudet kitkahihnat.
Itse ostin juuri Bendixin kenkäsarjan rammukkaan eteen ja siitä köyhtyi meilläpäin vähän reilun 50€. Jossakin OD:n keskusteluissa oon nähny sellasenkin firman nimen kun kitkaliimaus oy:n nimen mainittavan kun on mietitty kenkien hihnapitjen uudelleen pinnoittamista. Itse harkitsen samaa kun on muutamat erikoisemmat kengät joita en kaupasta lähde edes havittelemaan. Firmalla nettisivutkin.
satakunnan trukkihuolto porissa liimailee myös. oisko se pyytänyt 15e/kenkä..eli etupää 60e (viime vuonna)
jonnekin tänne mä kirjoittelin tarinaa siitä.. oisko ollut tuolla projekti osastolla .. hmm.. oisko ollut tapanin rambleri projekti ketjuun? hakutoiminnolla kai löytyy :)
helpoimmalla pääsee kun tekee niinkuin ramis sanoo.
jonnekin tänne mä kirjoittelin tarinaa siitä.. oisko ollut tuolla projekti osastolla .. hmm.. oisko ollut tapanin rambleri projekti ketjuun? hakutoiminnolla kai löytyy :)
helpoimmalla pääsee kun tekee niinkuin ramis sanoo.
OK.
Kiitosta tiedoista.
Pitääpä kysellä hintoja.Kyllähän niihin uudet pinnatkin vois laittaa.Pitää katella kumpi ois parempi.
Kiitosta tiedoista.
Pitääpä kysellä hintoja.Kyllähän niihin uudet pinnatkin vois laittaa.Pitää katella kumpi ois parempi.