Sivu 1/1

Kemppilukko

Lähetetty: Ti Marras 03, 2009 9:11 am
Kirjoittaja Mauno
Jeesatkaas vähän tään kaas Mikä olis järkevin/nopein korjaustapa katsastukseen voiko tään purkaa/korjata millä osilla vai lähteäkkö hakeen uutta perää en oo koskaan joutunu tälläsen asian kanssa tekemisiin Ja jos jollakin tarvetta vaihtaa tälläseen niin vinkatkaa

Kemppilukko

Lähetetty: Ti Marras 03, 2009 10:28 am
Kirjoittaja tl
Helpoin ja moraalittomin tapa on ajaa pokkana konttorille eikä puhua mitään. Mutta ne pikkupyörät sieltä on hitsattu yhteen joten ne joudut hommaan uudet jos haluat palauttaa tasauspyörästön toimintaan

Kemppilukko

Lähetetty: Ti Marras 03, 2009 10:48 am
Kirjoittaja Igor
Juu ei mulla ainakaan mitään sanottu katastuksessa kemppilukosta, plussana jarrutti tasaseen dynossa! ;)



Tuon näköinen oma oli:



Kemppilukko

Lähetetty: Ti Marras 03, 2009 11:44 am
Kirjoittaja tl
Paras oli joskus muinoin ku kaverille tuli hylky kun toisen puolen jarru laahas toinen oli ihan hyvä vaikka akseli oli yhtä puuta. No ei kaveri kuitenkaan viittiny mainita asiasta vaikka mieli teki ;D

Kemppilukko

Lähetetty: Ti Marras 03, 2009 1:27 pm
Kirjoittaja Mauno
Missähän välissä tohon tim-74 seen on lukko tullu mähän sen herätin ruususen unesta eikä kk ainaskaan varottanu tommosesta Pitää kokeilla tuurilla ja kyllä täs hommaa on ilman perän remonttiakin

Kemppilukko

Lähetetty: Ti Marras 03, 2009 3:35 pm
Kirjoittaja KK
Enpäs osaa varmaksi sanoa, ettei sitä olisi jo mun aikana ollut, epäilen kylläkin, koska sen yleensä huomaa jo pienessäkin ajossa. Mun ajot sillä rajoittui muutamaan kilometriin ja pihassa siirtelyyn, siinä varsinkin sen olisi pitänyt tulla ilmi puskemisena.

Kemppilukko

Lähetetty: Ke Marras 04, 2009 4:49 am
Kirjoittaja Igor
Tim-74;seen tuli kemppilukko kun edellisen omistajan aikana oli perä alkanut oikkuileen/pitämään ääntä...

Kemppilukko

Lähetetty: Ke Marras 11, 2009 6:40 pm
Kirjoittaja audiq
Paras oli joskus muinoin ku kaverille tuli hylky kun toisen puolen jarru laahas toinen oli ihan hyvä vaikka akseli oli yhtä puuta. No ei kaveri kuitenkaan viittiny mainita asiasta vaikka mieli teki  ;D



Rengaspaineet ja renkaiden halkaisija vaikuttavat tuohon. Jos rullia pyöritetään samalla nopeudella ja vetoakselit pyörivät samalla nopeudella, mutta renkaiden säde on eri, niin laahaahan se.  :)

Kemppilukko

Lähetetty: Ke Marras 11, 2009 8:51 pm
Kirjoittaja tl
Paras oli joskus muinoin ku kaverille tuli hylky kun toisen puolen jarru laahas toinen oli ihan hyvä vaikka akseli oli yhtä puuta. No ei kaveri kuitenkaan viittiny mainita asiasta vaikka mieli teki  ;D



Rengaspaineet ja renkaiden halkaisija vaikuttavat tuohon. Jos rullia pyöritetään samalla nopeudella ja vetoakselit pyörivät samalla nopeudella, mutta renkaiden säde on eri, niin laahaahan se.  :)



Ei se sille mitään tehny muutakuin ajeli pari päivää ja sitten ne olikin yhtäkkiä hyvät uusinnassa