232.n vesipumppu
232.n vesipumppu
Mitä eroa on noissa pumpuissa,kun niissä on eri määrä lähtöjä?Tarkoituksena on löytää 65-mallinen lyhyt pumppu jotta se mahtuisi 64.Americanin koriin.Massey Fergussonin pumppukin näköjään kävisi?
232.n vesipumppu
Mikäs verkkun pumppu se on?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
232.n vesipumppu
ittellä ei oo tullu vastaan ku lyhyellä ja pitkällä akselilla. en muista että olis ikinä nähnykkään moni lähtösiä 232:sen vesipumppuja.
232.n vesipumppu
Muistaakseni US-Parts ei pystynyt enää toimittamaan kuin pitkällä akseliilla olevaa pumppua. Laippa prässissä pois ja akseli sopivaan mittaan. Vähän seevausta ja laippa paikalleen. Näin mulla tehtiin ja toimii.
232.n vesipumppu
Onkohan kukaan perillä noista eri mallisista 199-232-258-4.0 vesipumpuista? Ja niiden numeroista. Noita on kuitenkin muutamaa erilaista.
Lyhyt/pitkä, Moniura/kiilaura hihnapyörä, kiinnikekorvakkeilla/ilman niitä, suurteho/tavallinen, takaperin pyöriväkin taitaa olla? jne.
Noita on tullut rompetoreilla vastaan ja kerran on natsannut. Muutaman kerran on jäänyt ottamatta, halvalla olis saanut...
Lyhyt/pitkä, Moniura/kiilaura hihnapyörä, kiinnikekorvakkeilla/ilman niitä, suurteho/tavallinen, takaperin pyöriväkin taitaa olla? jne.
Noita on tullut rompetoreilla vastaan ja kerran on natsannut. Muutaman kerran on jäänyt ottamatta, halvalla olis saanut...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
232.n vesipumppu
Ebaysta surffatessa löytyi se Amc/massikka pumppu,mutta en löydä sitä enään?Kuten myös se pumppu, missä oli se iso lähtö ja kaksi pienempää rinnakkain.Mutta jatkan surffailua Ebayssä ja näyttäisi Rockautossa olevan myös -65 mallinen peruskorjattu pumppu hintaan 22,79§
232.n vesipumppu
Onkohan kukaan perillä noista eri mallisista 199-232-258-4.0 vesipumpuista? Ja niiden numeroista. Noita on kuitenkin muutamaa erilaista.
No eikös mulla nettikaupassa ole melko kattava valikoima niitä??
232.n vesipumppu
Näitä olis hyvä silmäillä täällä ja vertailla just noiden koneen vaihtojen ja muun vuoksi.
232.n vesipumppu
Saako tähän lainata nettikaupastasi kuvaa?
RS
232.n vesipumppu
Saako tähän lainata nettikaupastasi kuvaa?
RS
Tottakai saa!!