Sivu 1/4
Kaasarin koko
Lähetetty: La Tammi 09, 2010 5:48 pm
Kirjoittaja Jago
Kertokaapa viisaammat minkä kokoista kaasaria kannattaisi laittaa 360:n päälle, mietoa viritystä on imusarjan ja jyrkemmän nokan muodossa. Itsellä ajatus laittaa 650 cfm vai onko tarvetta isommalle?
Kaasarin koko
Lähetetty: La Tammi 09, 2010 7:23 pm
Kirjoittaja tl
Kuulostaa aika sopivalta, ei tarvi isompaa noilla virityksillä
Kaasarin koko
Lähetetty: Su Tammi 10, 2010 2:49 pm
Kirjoittaja KK
Samaa mieltä ja jos laitat spread bore-tyyppisen, eli ensiöt paljon snadimmat,niin saattaa päästä tasakaasulla ja tiellä suht pienellä kulutuksellakin, vaikka kakkua pisaa sit lämä tiskissä.
Kaasarin koko
Lähetetty: Su Tammi 10, 2010 4:24 pm
Kirjoittaja Jago
Ei mitään pula-ajan spread borea 8-)
Tietääkseni lähes aina nuo korvauskaasuttimet square bore-mallia. Voin olla väärässäkin.
Kaasarin koko
Lähetetty: Su Tammi 10, 2010 6:55 pm
Kirjoittaja artsi
pistä 625. niitä mitä hemmoissa tuplana ;)
Kaasarin koko
Lähetetty: Su Tammi 10, 2010 8:07 pm
Kirjoittaja tl
ja unohda vakuumit, mieluummin mekaanisilla toisioilla
Kaasarin koko
Lähetetty: Ma Tammi 11, 2010 8:08 am
Kirjoittaja A-V
ja unohda vakuumit, mieluummin mekaanisilla toisioilla
tuo riippuu ihan siitä mitä hakee, pienempää kulutusta normiajossa vai 'hetinyt' reaktioaikaa kaasun painallukseen. ;)
Ite tykästyin niskan naksauttavaan mekaanisiin toisioihin viime kesänä kaverin autossa istuskellessa, nykyisin Hornetissa on vielä toistaiseksi edelbrockin vakuumimalli 600cfm, kakku riittänyt ja kulutus kohtuullinen mutta lissää sais olla tuota niskan tuhovoimaa... tosin kuulemma hyvin säädetty vakuumikin toimii ihan samallailla tällä saralla...
Kaasarin koko
Lähetetty: Ma Tammi 11, 2010 9:04 am
Kirjoittaja Jago
Kunhan päästään pidemmälle kevääseen, niin voi alkaa miettimään kaasarin asennusta kireämmän nokan ja aluimusarjan päälle.
Kaasarin koko
Lähetetty: Ma Tammi 11, 2010 9:21 am
Kirjoittaja tl
ja unohda vakuumit, mieluummin mekaanisilla toisioilla
tuo riippuu ihan siitä mitä hakee, pienempää kulutusta normiajossa vai 'hetinyt' reaktioaikaa kaasun painallukseen. ;)
Ite tykästyin niskan naksauttavaan mekaanisiin toisioihin viime kesänä kaverin autossa istuskellessa, nykyisin Hornetissa on vielä toistaiseksi edelbrockin vakuumimalli 600cfm, kakku riittänyt ja kulutus kohtuullinen mutta lissää sais olla tuota niskan tuhovoimaa... tosin kuulemma hyvin säädetty vakuumikin toimii ihan samallailla tällä saralla...
Mulla kans itellä nyt vakuumi holley kiinni kun halvalla sain kaverilta täyskunnostetun, mutta jos uutta ostaisin niin ilman muuta mekaaninen. Ja taitaa amc:n orggis kaasaritkin olla pääosin mekaanisia, ainakin -71 ambossa
Kaasarin koko
Lähetetty: Ma Tammi 11, 2010 9:35 am
Kirjoittaja Jago
Mekaaninen on omassa Javessakin