Sivu 1/5

kone yskii ja sammuu...

Lähetetty: La Huhti 17, 2010 6:21 am
Kirjoittaja Cassu
360 kone, offenhauser imari, 600 cfm kaasari, HEI jakaja, sähköinen bensapumppu (tehokas)



Ongelma on että kun lyö tallan nopeasti pohjaan kone yskii ja paikalta kun lähtee ja lyö nopeasti tallan pohjaan sammuu...

Kylmänä pysyy huonosti käynnissä, kun painaa kaasua tukehtuu...Itellä sellainen olo että sytkäpuolessa olisi jotain... polttoaineen syöttö pitäisi olla kunnossa



Voiko olla että on vähän väärä ajoitus?



Voisiko vika olla jakajan alipaine puolessa, mihin on paras kiinnittää jakajan alipaine?

kone yskii ja sammuu...

Lähetetty: La Huhti 17, 2010 6:46 am
Kirjoittaja CULMALA
Mä väitän että vika on kuitenkin polttoainepuolella, joko liikaa tavaraa tai liian vähän. Kallistuisin näin näkemättä tohon jälkimäiseen, usko tai älä

kone yskii ja sammuu...

Lähetetty: La Huhti 17, 2010 9:45 am
Kirjoittaja Cassu
Bensa pumppu on uusi sähköinen ja runttaa 96 gallonaa tunnissa. Vanha oli orkkis mekaaninen ja sama vika kummallakin ... voiko vika olla liian pieni kaasari...?

kone yskii ja sammuu...

Lähetetty: La Huhti 17, 2010 9:53 am
Kirjoittaja Miikka
mulla teki samaa, saattaa viäki vähä tehä, mut en oo kunnolla testaillu mut autto suuresti ku vaihoin virranjakajan alipaine letkun paikan kaasarin toiseen liittimeen

kone yskii ja sammuu...

Lähetetty: La Huhti 17, 2010 10:06 am
Kirjoittaja Cassu
mitä eroa niillä kahdella on? toinen on ported, mitä se käytännössä tarkoittaa?

kone yskii ja sammuu...

Lähetetty: La Huhti 17, 2010 10:42 am
Kirjoittaja KK
Onko kaasarissa ryyppy ja toimiiko se?

Sytkä kohdallaan?

kone yskii ja sammuu...

Lähetetty: La Huhti 17, 2010 11:24 am
Kirjoittaja Miikka
mitä eroa niillä kahdella on? toinen on ported, mitä se käytännössä tarkoittaa?



mulla ainaki toinen imi tyhjäkäynnilläki ja toinen sillon ku anto kaasua, tohon laitoin sen ku ohjeesta katoin että kuuluu siihe ja alko toimii paremmin. kaasutin siis mulla eedelin 600

kone yskii ja sammuu...

Lähetetty: La Huhti 17, 2010 3:35 pm
Kirjoittaja CULMALA
Tost ei nyt selvinnyt minkä merkkinen tai tyyppinen kaasutin sulla on. Nois kuiteskin on eroa melkoisesti ja suuttimien vaihdolla on usein suuri merkitys. Kyllä ton kokoinen kaasari riittää mut ei vakiona, veikkaan että sieltä ei tule tarpeeks soppaa läpi silloin kun isket lämän tiskiin.

Pitää olla suhteessa se polttoaine/ilmaseos muuten tumppaa siihen paikkaan

Siihen alipaineletkun paikkaan vastaan, että se pilli mikä ottaa tietonsa kaasuläppien yläpuolelta. Toisaaltaan on sellaisiakin autoja missä se letku on jo alunperin alapuolella, mut täs kohdassa sanoisin yläpuolelle.

kone yskii ja sammuu...

Lähetetty: La Huhti 17, 2010 5:53 pm
Kirjoittaja Cassu
Tost ei nyt selvinnyt minkä merkkinen tai tyyppinen kaasutin sulla on. Nois kuiteskin on eroa melkoisesti ja suuttimien vaihdolla on usein suuri merkitys. Kyllä ton kokoinen kaasari riittää mut ei vakiona, veikkaan että sieltä ei tule tarpeeks soppaa läpi silloin kun isket lämän tiskiin.

Pitää olla suhteessa se polttoaine/ilmaseos muuten tumppaa siihen paikkaan

Siihen alipaineletkun paikkaan vastaan, että se pilli mikä ottaa tietonsa kaasuläppien yläpuolelta. Toisaaltaan on sellaisiakin autoja missä se letku on jo alunperin alapuolella, mut täs kohdassa sanoisin yläpuolelle.





Kaasari on 600 edeli. Ne alipaineet ovat kaasarin etupuolella alhaalla, oikealla ja vasemmalla.





kone yskii ja sammuu...

Lähetetty: La Huhti 17, 2010 5:57 pm
Kirjoittaja Cassu
Onko kaasarissa ryyppy ja toimiiko se?

Sytkä kohdallaan?



sytkän pitäisi olla kohdallaan, täytynee sekin vielä tarkastaa...