Sivu 1/1

jeep strokers forum

Lähetetty: Su Kesä 27, 2010 9:44 am
Kirjoittaja hentpe
Onkos tohon joku törmännyt?? Asiaa muistakin, kuin Jeepeistä.



http://www.jeepstrokers.com/forum/index.php




jeep strokers forum

Lähetetty: Su Kesä 05, 2011 7:44 am
Kirjoittaja h3rn3

jeep strokers forum

Lähetetty: Su Kesä 05, 2011 6:16 pm
Kirjoittaja maze
Hyvä linkkivinkki.

Nykyää vituttaa kun ei koulussa tullut opeteltua kunnolla nuita kieliä.(hyvä että suomea osaa kirjoittaa :D)



Tuota yritin katella nuita heppa määriä mitä on revitty irti amc kutosesta, 400hp näky olevan 4.0 turposta lähtenyt, paljoko tuo vakio lohko kestäisi tehoja???

jeep strokers forum

Lähetetty: Su Kesä 05, 2011 6:49 pm
Kirjoittaja juhap
Toi 4,7 taitaa olla aika suosittu tuolla Emiraateissa. Kaverilla on kanssa siellä samanlainen rakenteilla... Jos en väärin muista, niin aikalailla samoilla spekseillä CJ:n nokalle. Mutta ei se sielläkään ilmaista ole.

jeep strokers forum

Lähetetty: Ma Kesä 06, 2011 10:49 am
Kirjoittaja h3rn3
Tuota yritin katella nuita heppa määriä mitä on revitty irti amc kutosesta, 400hp näky olevan 4.0 turposta lähtenyt, paljoko tuo vakio lohko kestäisi tehoja???
Tää nyt on toisen käden tietoa...

kyllä näissä meidän kutosissa lohkot kestää ahtamistakin. Jotkut ovat betonia laittaneet vesireikien alareunaan asti, mutta monet pitävät sitä turhana. Taotut männät pitää olla. Kampiakseli kestää. Kiertokanget ovat ehä se heikkolenkki ja vaihtoehtojakaan ei liikoja ole. Tosin tuossa TurboTomin 400 heppaisessa moottorissa taisi olla kiillotetut vakio kanget arp pulteilla. Ebayssa näyttäisi olevan 505 Performancen kankia. Eaglen kanget jos löytäisi jostakin. Kansien virtausta joutuu parantamaan jonkun verran, että 400 kaakkia irtoaa. Vakio bensansyöttö ja moottorinohjaus ei riitä 400 kaakin ahdettuun moottoriin. Turbo on hyvä vaihtoehto, kun maltillisilla voimatavoitteilla ja edullisesti haluaa piristää moottoria. Jos rahasta ei ole kiinni, niin valmiita turbopaketteja, alumiinikansia, ilokaasupaketteja, yms. on saatavilla. Viisaammat väittävät, että näiden moottorien max kierrokset pitäisi rajata noin ~5600 rpm.

http://www.jeepstrokers.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=391



Virittämisestä ja vaihtoehdoista lisää...

http://www.jeep4.0performance.4mg.com/stroker.html

jeep strokers forum

Lähetetty: Pe Kesä 10, 2011 5:23 pm
Kirjoittaja h3rn3
Ei nämä seuraavat kuvat liity jeep strokersiin millään tavalla, mutta kun on niin hyvän näköisiä kuvia turbo jeepistä. Ei nämä varmaankaan mene hukkaan tässä topicissa...













Iso kuva Jeepistä

http://mwphoto-misc.smugmug.com/Cars/SCCA-Racetruck-Challenge/1988-NIAGARA-FALLS-SCCA-RACE/33-BW/137471772_7ppZH-O.jpg

jeep strokers forum

Lähetetty: Pe Kesä 17, 2011 5:53 am
Kirjoittaja hentpe
Hieno........toi keskimmäinen kuva aiheuttaamukavan WTF reaktion. Taustalla bemarin isetta jossa akselit korin ulkopuolella ja ratatassuilla ja sen takana dodge aries skoopilla........

jeep strokers forum

Lähetetty: La Touko 12, 2012 1:20 pm
Kirjoittaja h3rn3
Vakio 4.0L Jeep turbon kanssa. 332WHP and 385TQ with only 8 PSI of boost.

http://www.jeepstrokers.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=3316

https://www.youtube.com/watch?v=uOjE4_tR0j0

[img width=400 height=433]http://www.qzal.net/01/2012-04/13358640581.jpg[/img]



Remmiahtimella 8-9 psi on top of a 260 horsepower.


jeep strokers forum

Lähetetty: Pe Touko 31, 2013 2:27 pm
Kirjoittaja h3rn3
On se kumma kun mutka putkessa ei sovi pellin alle  ;D