Sivu 1/1

XJ:n CPS:n irroitus

Lähetetty: To Heinä 15, 2010 1:14 pm
Kirjoittaja pekka
Millä vitulla ton kampuran asentotunnistimen saa irti? Ei mun räpylät ylhäältä mahdu, eikä alakauttakaan liiemmälti tilaa ole. Etukardaanin irroitus vissiin helpottais?

XJ:n CPS:n irroitus

Lähetetty: To Heinä 15, 2010 2:05 pm
Kirjoittaja JAMANT
Alakautta, 11mm hylsy ja jatkoja ja räikällä!!

XJ:n CPS:n irroitus

Lähetetty: To Heinä 15, 2010 2:31 pm
Kirjoittaja pekka
Tolla setillä koitin, mut tuntuu olevan ihan pirusti kiinni. Täytynee saada lisää jatkoa... Mahtuukos muuten 1/2" räikällä huseeraamaan? Varttisella ei oikein saa voimaa.

XJ:n CPS:n irroitus

Lähetetty: To Heinä 15, 2010 6:32 pm
Kirjoittaja A-V
2.5L koneen kanssa hiukan helpompaa, saa periaatteessa myös yläkautta käsikopelolla pienen lenkin kanssa. Sulla tosin tais olla se 4.0L.. sen vaihdoin just noin kun Jari tuossa jo ehtikin heittää, kolmella jatkolla ja räikällä, muistelisin et olis ollut tuumakokonen hylsy... 7/16?



niinjoo ja mulla oli kans TOSI tiukassa siinä Anun ex-Jeepissä, oli aluks sellanen kääntyvävarsikin jatkojen välissä muttei sen kanssa saanut painettua hylsää kunnolla kiinni joten lyhensin yhtä jatkoa ja sai just ja just pari naksautusta ilman sitä kääntyvää ja sitten ruuvailin irti sen kääntyvän kanssa... muistelisin että yhtä pska se oli kiinnittääkin. muistelisin et yläkautta olisin pyöritellyt ensin pultit kohilleen ja sit alakautta kireeks...

XJ:n CPS:n irroitus

Lähetetty: Pe Heinä 16, 2010 6:06 am
Kirjoittaja pekka
Ei se loppujen lopuksi ollut ollenkaan paha rasti;

puolen tuuman räikkä, 2 pitkää jatkoa, nivel ja 7/16" 6-kulmainen hylsy.

Kardaanin vierestä sai hyvin löysättyä molemmat pultit ja käden sai sopimaan heti etuperän takaa ylös anturille ja näpeillä pyöriteltyä pultit pois ja takas. Itse anturin syötin yläkautta, ettei tarvinnut onkia johtoa.



Ja se tärkein, auto käy.