Sivu 1/3

pihkaselle

Lähetetty: To Elo 05, 2010 7:34 pm
Kirjoittaja raipe
eli lämmityskattila ja paisaria olis tarjolla.  kattila otettu 85 käyttöön ja paisari 3 vuotta vanha.



kattilan hinta 300.



paisari 200




pihkaselle

Lähetetty: To Elo 05, 2010 9:29 pm
Kirjoittaja juhap
Ja sittev viä Porvarit  :o



Missäs noi o?

pihkaselle

Lähetetty: Pe Elo 06, 2010 3:44 am
Kirjoittaja raipe
toi lämmitys kompleksi ylöjärvellä, lempiäniämessä.

rysät paikassa x.

pihkaselle

Lähetetty: Pe Elo 06, 2010 4:56 am
Kirjoittaja KK
Jumalauta nääs, ei löydy kartasta tota paikkaa x...

Ei ees googlettamalla... ::)

pihkaselle

Lähetetty: Pe Elo 06, 2010 7:29 am
Kirjoittaja h3rn3
Sen enempää automerkkiä tuntematta, arvaus -60 Borgward Isabella Combi?

pihkaselle

Lähetetty: Pe Elo 06, 2010 7:49 am
Kirjoittaja juhap
Juu sinne päin...



Kuvasta paha sanoa, mutta 59-62. Ja Kombihan tuo on, ilman sivulaseja maahan tullut ex-paku (puuttuu avattavat lasit oven takaa). Eli tarkemmin Isabella Delvan 2600.



Tuossa on mun 61 tehty 60-mallinen Delvan. Puukyljet ja muu on omaa disainia...




pihkaselle

Lähetetty: Pe Elo 06, 2010 8:30 am
Kirjoittaja KK
No onpas hieno woodie, tuo pitäis nähdä luonnossa!

pihkaselle

Lähetetty: Pe Elo 06, 2010 1:06 pm
Kirjoittaja h3rn3
Onkos Juhalla tietoo, että olikos noi Borgwardit kuinkakin yleisiä autoja Suomessa aikoinaan ja kuinka paljon niitä on nykyään tallessa? Mobile.de:stä kun katseli, niin jonkun verran niitä on myynnissä Saksassa. Sportcoupet ja coupet ovat kyllä upeita pelejä.

pihkaselle

Lähetetty: Pe Elo 06, 2010 2:15 pm
Kirjoittaja juhap
Myyntimääristä ei ole tietoa, mutta kova kilpailija tuo Isabella oli Mersulle. Halvempi hinta kuin Mesellä, niin teki kauppansa. Pikkuiset Lloydit pistivät kampoihin itäautoille ja Hansat perhe autojen luokassa. Piilofarmareina noita myytiin aika paljon maanviljelijöille. Mesellä ei ollut silloin farkkua valmistuksessa. Joten Suomessa farkku Isabellaa ja Hansaa on romuina varastoissa "kyllästymiseen asti"... Muutama tusina. Henkilömalleja vähemmän. Coupeja on ihan muutama. Noista harvoista kupeemalleista on melkein kaikki tallessa! Avoja ei tullut maahan yhtään (Isabella Cabriolet ja Isabella Coupe Cabriolet) eikä isoa P100 malliakaan kuin yksi (paalattu).

Farkkujen suuri määrä Suomessa on vääristänyt käsityksen niiden yleisyydestä maailmalla. Kalleimmat Isabella/Hansa mallit ovat tietysti aidot avot ja coupet. Sitten farmarit (+umpikyljet ja pickupit) ja halvimpia ovat Sedanit. Jos vastaan tulee 4 ovinen Isabella sedan, níin se on sitten todella kallis, tehty vain prototyypit.

Saksassa ja Keski-Euroopassa hinnat ovat moninkertaisia Suomen tasoihin. Yksi vanhempi Hansa 1500 myytiin harrastajalta 8000 hinnalla suomalaiselle harrastajalle, joka möi sen noin 55000 Saksaan. Ja autossa, joka oli rakennettu harsosta oli jonkin verran puutteita, joten saku oli mielissään edukkaasta projektista! Tuon Hansan 2d varaosa-autosta olisi maksettu raatonakin tuon verran, mutta päätyi paaliin 15v sitten.

Suomessa on merkkikerhossa 41 jäsentä, joilla on noin 25 ajokuntoista konsernin autoa. Varastokappaleita on sitten jonkin verran enemmän. Mun farkku oli yli 20 vuotta sitten (saksan kerhon maailman kattavan rekisterin mukaan) 19. farmari maailmassa, joka oli ajossa!





pihkaselle

Lähetetty: Pe Elo 06, 2010 3:06 pm
Kirjoittaja tl
Viimevuoden kartaanikunkkuvoittaja, oli rakentanu täks vuodeks hansasta roskapönttökilpurin..