Sivu 1/1

Kikka

Lähetetty: Ke Helmi 09, 2011 6:06 pm
Kirjoittaja waunu

Kikka

Lähetetty: Ke Helmi 09, 2011 6:19 pm
Kirjoittaja Jeep-Ukko
On tullut itekkin tuota harrastettua...

Kikka

Lähetetty: Ke Helmi 09, 2011 6:56 pm
Kirjoittaja hentpe
Vanha offimiesten konsti......tekis joskus mieli koittaa. Onneks ei oo koskaan pudonnut rengas vanteelta.

Kikka

Lähetetty: Ke Helmi 09, 2011 8:05 pm
Kirjoittaja juhap
Laitoin kerran tuolla tavalla Murrayn eturenkaan, kun ei noussut paineilmalla... Meinas tinnerillä näpit palaa. ;D

Kikka

Lähetetty: Ke Helmi 09, 2011 9:25 pm
Kirjoittaja waunu
Tänne pitäs perustaa sellane niksi osio saman tyyppisille kikoille?

Kikka

Lähetetty: To Helmi 10, 2011 9:28 am
Kirjoittaja Enzo
Onkos tossa paree ruuvata venttiilin sielu irti ennen pyromaniaa??? :o

Kikka

Lähetetty: To Helmi 10, 2011 10:22 am
Kirjoittaja Simo
Otsikosta päättelin, että asia koskee tätä



https://www.youtube.com/watch?v=j_hiRGGrU0U



Kikka

Lähetetty: To Helmi 10, 2011 10:51 am
Kirjoittaja A-V
vissiin kyse palavan aineen käytöstä renkaan täyttöön ja paikalleen asettamiseen? (ei työkoneelta tuubit toimi...)



Tälläistä kikkaa ei voi kerho suositella lähinnä turvallisuusasioihin viitaten... ;)

Kikka

Lähetetty: To Helmi 10, 2011 1:28 pm
Kirjoittaja juhap
Venttiili kiinni vaan, niin saa rengaspaineetkin kuntoon.



Onhan tuo paukuttelu turvallisempaa kuin Kuplan hihnan vaihto koneen käydessä... siinä voi lentää "sukkula" ala-veenukseen.



https://www.youtube.com/watch?v=BQhfcdQf1QA fiuuuu.....

Kikka

Lähetetty: Pe Helmi 11, 2011 6:32 am
Kirjoittaja stidi
Hmm, hyvinhän se näköjään noinki käy mut jos reissun päällä haluu noin tehä ni tokko uuskaan hihna liian hyvin tulee kestämään ku näyttää jäävän aikas löysälle. Eikä sitä kuupelin tapauksessa voi ees perustella tyhjällä akulla kun jos on pitkään ajettu ilman hihnaa ni kannest on jo puristukset kadonnu, ei kulje kuupeli pitkiä aikoja ilman jäähdytystä.

Mutta näyttävää se kyl on.