öljyn vaihto mitä sisälle

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
guru
Viestit: 968
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2003 11:59 am

öljyn vaihto mitä sisälle

Viesti Kirjoittaja guru »

kone on 242 mutta siitä viis jakoaski on kai 242 mitä sinne automaatti on aw tänne d III? etuperään ja taakse jos on lukko niin lsd?
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

öljyn vaihto mitä sisälle

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Jakoaskiin samaa kuin automaattiin!! Periin tota: http://www.jamant.fi/peraoljy-mobilubehd-p-1855.html ja kitkalukolliseen takaperään lisäksi tota: http://www.jamant.fi/lslisaaine-cro4318060-p-1429.html , valmiiksi lisäaineistetut ei toimi!!
Enzo
Viestit: 1241
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 10:46 am
Paikkakunta: Tampere

öljyn vaihto mitä sisälle

Viesti Kirjoittaja Enzo »

Riittääkös toi peräöljy trailerin vedossa?

Onko toi HD heavy duty?
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

öljyn vaihto mitä sisälle

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Riittääkös toi peräöljy trailerin vedossa?

Onko toi HD heavy duty?

Se on mineraali HypoiDi -öljy, kaikki öljyt on jonkun taulukon mukaan HD-kamaa... Tämä on mineraalia, on mulla täyssynteetistäkin, aika kallista....
maasturi
Viestit: 397
Liittynyt: To Touko 17, 2007 8:36 pm

öljyn vaihto mitä sisälle

Viesti Kirjoittaja maasturi »

Mahdollisesti vanhat tiivisteet ei säikähdä tai kestää mineraaliöljyjä. Hyvä esimerkki tuossa mun 360 motti, ei vuoda päällensä, öljypohja ja eikä kampuran stefa ei vuoda kun gulffin mineraalit sisässä... Niin myös akselit vaikka vetarit vedetty ulos ja sisään, ei vuoda :)
guru
Viestit: 968
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2003 11:59 am

öljyn vaihto mitä sisälle

Viesti Kirjoittaja guru »

joo tänks



jäi vähän mietitytämään d-II käyttö ei tarvinne kitkaaineita?
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

öljyn vaihto mitä sisälle

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

joo tänks



jäi vähän mietitytämään d-II käyttö  ei tarvinne kitkaaineita?


AW-4 ei kaipaa muuta, Dex2 tai 3!!
guru
Viestit: 968
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2003 11:59 am

öljyn vaihto mitä sisälle

Viesti Kirjoittaja guru »

-88 ja uudemmat - Mopar ATF+4 tai Dexron III ja kitkalisäaine (esim LG61910).



luin vaan ton sun sivuiltA (maistelin puna viiniä ja söin patonkia pitäsköhän paalata nää ja ostaa citroen)
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

öljyn vaihto mitä sisälle

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

-88 ja uudemmat - Mopar ATF+4 tai Dexron III ja kitkalisäaine (esim LG61910).



luin vaan ton sun sivuiltA  (maistelin puna viiniä ja söin patonkia pitäsköhän paalata nää ja ostaa citroen)

Opettele sisälukutaitoo: -80 -luvun TF -vaihteistot (FSJ 80-87 ja CJ 80-87 sekä YJ -87, uudemmat: kts. seuraava kohta) ja AW-4 -vaihteistot (=kaikki XJ-Cherokeet 87-2001 automaatilla) - ATF Dexron III -



-88 ja uudemmat - Mopar ATF+4 tai Dexron III ja kitkalisäaine (esim LG61910).


Avatar
pekka
Viestit: 4939
Liittynyt: To Tammi 23, 2003 6:59 pm
Paikkakunta: Parainen

öljyn vaihto mitä sisälle

Viesti Kirjoittaja pekka »

Jamant hei, onks jotain tietoo mihin perustuu toi, et xj:ssä on poikkeava öljy maatissa?  Kun "kaikki" katalookit tyrkyttää nelosta.  Tosin kaikissa mun XJ:ssä olen sun ohjeen mukaan eläny ja mitään ongelmaa ei ole ollu.
Vastaa Viestiin