Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2]  Lähetä aiheTulosta
Kuuma aihe (Enemmän kuin 10 vastausta) Mistä javeliniin tuulilasi? (Luettu 3312 kertaa)
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16380
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Mistä javeliniin tuulilasi?
Vastaus #15 - 20.04.08 klo 23:35:06
Tulosta viesti  
oon onnistuneesti käyttänyt aina niitä vanhoja kumikiiloja mitä autossa on ollut jo paikoillaan. primeristä lasiliimalle en ole kuullutkaan - kuulostaa hyvältä, mutta tuota liimatöhnän lämmitystä käyttäisin harkiten, ainakin mulla soli suoraan tuubista just sopivan notkeeta - eli sen sai sinne minne pitikin ilman valumia. Muttajoo, varmasti liimoja on yhtä paljon kun asentajiakin, eli ehkä toiset tarvii lämmitellä ennen aktia. Tommonen rullatavara mistä KK höpisi on joskus tullut vastaan uudemmissa autoissa, muttei toistaseks ole harrastelaitteisiin osunut kätösiin... 

Ja liiman mallista ja merkistä, kysy sieltä Kuttilasta, neuvovat varmasti.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Late_80
Aloittelija
*
Poissa



Viestejä: 16
Liittynyt: 07.04.08
Re: Mistä javeliniin tuulilasi?
Vastaus #16 - 21.04.08 klo 16:05:10
Tulosta viesti  
Selvä juttu. Kattelin et mulla oli alunperin 2 muovi kiilaa tukemas lasia ettei se "valu" liian alas mut sitä syvään painumista rajottamassa mulla ei ollu mitään. Pitääkö siis sitäkin varten leikata palat? ja jos sinne tarvitaan palat niin jääkö ne sinne liimauksen jälkeen?
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
CULMALA
Hyperaktiivi
****
Poissa


Tribute Mark Donohue

Viestejä: 1921
Sijainti: parainen
Liittynyt: 27.03.04
Sukupuoli: Mies
Re: Mistä javeliniin tuulilasi?
Vastaus #17 - 21.04.08 klo 16:09:17
Tulosta viesti  
Jää koska se liima ei välttämättä kuivu kovaksi, voi nimittäin auringon paisteessa lasin painosta pursua kitit pois
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2] 
Lähetä aiheTulosta
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun