AMCCF foorumilogo
Sivunvalintanappi Sivu: 1 2 [3]  Lähetä aiheTulosta
Kuuma aihe (Enemmän kuin 10 vastausta) Kuvapalveluista? (Luettu 6418 kertaa)
TeemuS
Ylläpito
*****
Poissa



Viestejä: 4370
Sijainti: Pirkanmaa
Liittynyt: 02.05.03
Sukupuoli: Mies
Re: Kuvapalveluista?
Vastaus #30 - 02.11.12 klo 11:54:59
Tulosta viesti  

Siel alhaalla on nappi "Päivitä thumbnail-sivu"..

  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
tl
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa



Viestejä: 5918
Sijainti: Lempäälä
Liittynyt: 13.10.03
Sukupuoli: Mies
Re: Kuvapalveluista?
Vastaus #31 - 02.11.12 klo 12:16:44
Tulosta viesti  
No niinhän siellä oli, kiitos!
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
petpi
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa


AMC nyyppä

Viestejä: 2035
Sijainti: Manse
Liittynyt: 19.10.08
Sukupuoli: Mies
Re: Kuvapalveluista?
Vastaus #32 - 04.11.12 klo 09:27:58
Tulosta viesti  
petpi kirjoitti 31.10.12 klo 06:56:46:
Ensin meni kuvablogi ja nyt kuvat.fi.
kuvat.fi muuttuu huomenna maksulliseksi.
Enpä taida maksaa jatkossa 3 euroa/kk
Eikä ole vielä toistakaan palvelua löytynyt.
Eli saamattomuuden takia mun kuvalinkit eivät toimi huomisesta alkaen.
Onko toi Photobucket nyt oikeasti ainoa hyvä vaihtoehto?
Onko kellään kokemusta Google Picasa Web Albumista?

Tuli sittenkin maksettua toi kuvat.fi vuodeksi.

Googlen kuvapalvelu taitaa olla aika nivoutunut Google+ palveluun? Ei kiitos.
Flickr tuntuu olevan toimiva kuvapankki sekin. Monipuoliset ominaisuudet. Rajoitteena 300 Mt ja sitten maksullinen.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Jeep-Ukko
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa



Viestejä: 2554
Sijainti: Kuopion seutu
Liittynyt: 12.02.07
Sukupuoli: Mies
Re: Kuvapalveluista?
Vastaus #33 - 20.03.13 klo 20:21:35
Tulosta viesti  
Kertokaas muut photobucketin käyttäjät...

Kun itselleni tuon tunnuksen avasin, niin ulko asu oli sellainen sininen.
Jossain vaiheessa sitten ulkoasu päivittyi, sellaiseksi harmaaksi, mutta silti aina käytin vanhan tyyppistä ulko asua.

Tänään piti taas kuvia latailla, ja pukkas taas tuon uuden harmaamman ulko asun ja vanhan tyylistä en saa mistään.

Samassa muutoksessa nuo kansioiden selaus tapa on jotenkin erilainen, jne.

-----

Muutamia ongelmia, joihin olen törmännyt. Onko muilla vastaavaa ongelmaa.
Mikä avuksi.

onkelma 1.
Jo alku vaiheessa olen aina halunnut, oletus asetuksena, että uusimmat lataukset menee viimeiseksi.

Esim. tuossa Ambassador projekti kansiossa, alkuun latasin tuoreita kuvia, kaikki OK.
Jossain vaiheessa latasin vanhoja projekti kuvia, ja järjestelin ne sitten loogisesti ensimmäisiksi kuviksi, jott atarina olisi looginen. Kuvat alkaa alkuperäis asusta, siten alkupään projektit, ja sitten siirrytään nyky hetkeen.
Kuitenkin kun kuvia siirteli, niin aina sen jälkeen on sellainen ongelma, että uudet kuvat latautuu aina ensimmäisiski kuviksi, joudun joka kerta kuvat siirtämään viimeisiksi.

Olen myös jossain vaiheessa kansion asetuksista laittanut, että järjestä vanhimmasta uusimpaan. No taas kuvien järjestys menee "väärin" koska vanhoja kuvia on ladattu uudempana kuin aloitus kuvat ja siirrän sitten noita kuvien järjestystä, jonka jälkeen taas aina kuvat latautuu ensimmäisiksi vaikk ahaluaisin uusimmat kuvat viimeisimmiksi.

onkelma 2.
Tänään kun latasin kuvia, ja taas kuvat tuli ensimmäisiksi vaikka haluaisin ne viimeisiksi.
Nyt siis ulko asu on tuo uusi.
Menin organize valikosta järjestelemään kuvia, niin ei annan siirtää kuvia mihinkään.
Ei anna järjestellä.
Kuvan saa "maalattua", eli otettua kiinni, mutta sen kun siirtää ja päästää hiirestä, niin ei kuva siirry.
Nyt sitten sen takia Am,ban kansiossa on kuvat ihan miten sattuu.

Onko vain helpoin poistaa koko kansio ja tehdä uusi, ja ladata sinne kuvat juuri siinnä järjestyksessä kuin ne siellä haluan olla.

---

Käyttiksenähän mulla on Windows (taitaa olla XP)
Ja firefox selain.
Tarviiko sitten jotain lisä osia asentaa, vai millä tuon saa toimimaan.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Kuvapalveluista?
Vastaus #34 - 21.03.13 klo 07:09:52
Tulosta viesti  
luulen et toi sun järjestely ongelma ratkeaa jo teet kuvista tarinan joka tuolla on nykyään mahdollista.
Mua vituttaa kun siellä ei ole tällä hetkellä lataus vaiheessa mahdollista kutistaa kuvia. Sen kyl pitäis kevään mittaan tulla takas.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Jeep-Ukko
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa



Viestejä: 2554
Sijainti: Kuopion seutu
Liittynyt: 12.02.07
Sukupuoli: Mies
Re: Kuvapalveluista?
Vastaus #35 - 14.07.17 klo 09:39:15
Tulosta viesti  
Kuten kaikki jo varmaan tietää, miten photobucket nykyään toimii...

Onko se tuo jaatiedostosi nyt se ainut toimiva palvelu?


Vituttaahan se tuollainen rahastus toiminta.
Pitkän aikaa ovat suoltaneet mainoksia ja lisänneet mainoksien määrä, joista varmasti rahansa saavat.
Pidemmän aikaa palvelun taso ollut perseestä,  hidastelee ja jumittelee.

Kaikkien kuvien alkuperäiset vedokset löytyy kyllä kotikoneelta. Mutta ei viitsisi kaikkia kuvia latailla uusiksi toiseen palveluun. Joten projekti tarinoiden alkupäät sotkeentuu ja uudet kuvat ja tarinat taas sitten näkyy...
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Kuvapalveluista?
Vastaus #36 - 14.07.17 klo 11:05:12
Tulosta viesti  
Joo-o meni tosiaan kuvaämpäri ihan vituiks.  Ärsyttää ihan pirusti kun puhelimen sovellus oli kuitenkin varsin kelvollisesti toimiva ja ainakaan mun luurilla jaatiedostosi ei toimi ollenkaan  Itku
Mites Sillu, alatkos värkkäämään sitä mobiililla oikeasti toimivaksi... Silmänisku
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16350
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Kuvapalveluista?
Vastaus #37 - 20.07.17 klo 12:27:25
Tulosta viesti  
pekka.j kirjoitti 14.07.17 klo 11:05:12:
Joo-o meni tosiaan kuvaämpäri ihan vituiks.  Ärsyttää ihan pirusti kun puhelimen sovellus oli kuitenkin varsin kelvollisesti toimiva ja ainakaan mun luurilla jaatiedostosi ei toimi ollenkaan  Itku
Mites Sillu, alatkos värkkäämään sitä mobiililla oikeasti toimivaksi... Silmänisku



Toi jaatiedostosin nykyinen mobiilitoimimattomuus risoo ihan pirusti myös täällä, vanhemmassa oli sentään se simple uploader (joka toimi myös mobiileissa) vielä käytössä sen scriptisysteemin lisäksi - muutenhan toi olis aivan täydellinen kuvapalvelu!  Hymiö

tänäänkin projektipäivitystä yritin kännykästä ensin kuvia siirtelemällä googledriveen joka sekin tietty bugitti taas prkleesti ja veti kuvia rikki jokatoisen kohdalla, lopulta lähetin kuvat itselleni sähköpostilla ja availin koneella, josta sitten jaatiedoston kautta näkyviin. Vähä menee vaikeeksi...  Pyöritä silmiä
« Viimeksi muokattu: 20.07.17 klo 12:28:52 Kirjoittaja A-V »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
TeemuS
Ylläpito
*****
Poissa



Viestejä: 4370
Sijainti: Pirkanmaa
Liittynyt: 02.05.03
Sukupuoli: Mies
Re: Kuvapalveluista?
Vastaus #38 - 20.07.17 klo 23:12:36
Tulosta viesti  
Hyviä pointteja mobiilipuolesta. Toistettakoon vielä mistä ongelma johtuu, kaikki ei tietäne vielä:

- Jaatiedostosi.com toimii Javalla

- Java on riidoissa Androidin kanssa- Java ei toimi siinä

- Vanha "simple uploader" oli ihan cgi-bin/perl -ratkaisu, ja toimi missä vain, mutta harmillisesti hajosi taannoisen käyttöjärjestelmäpäivityksen myötä (oli iso hyppäys, tyyliin 2012->2016)..

- Oon käyttänyt satunnaisin väliajoin kymmeniä, kymmeniä työtunteja tuon korjaamiseen siinä kuitenkaan onnistumatta.. ilmeisesti se tosiaan toimi vaan vanhan käyttöjärjestelmän kanssa, erikoista kyllä.

Ehkä joskus vielä.. mutta tosiaan, henkeään ei kannata pidättää, kuten useaan, useaan kertaan todettua, Jaatiedostosi.comin kehitystyö on virallisesti lopetettu.


  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Sivunvalintanappi Sivu: 1 2 [3] 
Lähetä aiheTulosta
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun