Normaali aihe Rosterikaarien kiinnitys pyöränkaariin Hornet ym.. (Luettu 686 kertaa)
Cride
Vakiovieras
**
Poissa



Viestejä: 82
Liittynyt: 16.07.12
Rosterikaarien kiinnitys pyöränkaariin Hornet ym..
05.04.15 klo 21:32:07
Tulosta viesti  
Miten kannattaa laittaa kiinni, happoset ruuvit vai popniitit ja miten kannattaa käsitellä poratut reiät auton puolella ettei kaaret ruostu heti irti?
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16380
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Rosterikaarien kiinnitys pyöränkaariin Hornet ym..
Vastaus #1 - 07.04.15 klo 11:05:01
Tulosta viesti  
Vaseliinia oon pistänyt väliin ja pop-niitit olis todnäk siisteimmät ja pysyvimmät (ja porakoneella melko siedettävästi irrotettavatkin), tästä huolimatta oon käyttänyt rosteriruuveja ja sen verran kiristänyt mitä ne kestää.

Vaikein homma tossa on saada lista kiinni just oikeaan paikkaan ja kaaren yläsivuun tiukasti kiinni ja nuo ruuvit helpottaa hiukan koska antavat mahdollisuuden asennella ja sitten vielä justeerata pari kertaa. Niin ja ainakin mulla noi rosterikaarilistat  ovat olleet sen verran venkuroita että taistelua on riittänyt, eli aikaa kannattaa varata...

ps. Kerran myös vauhdista rengas ottanut listaan kiinni takana niin että riuhtassut sen irti, tuolloin olin melko tyytyväinen että rosteriruuvit katkeaa helposti...

Tästä tulikin mieleen että pitäs Rebeliinkin noi listat pistää kun jäi irti sillon takarenkaita sovitellessa ja listat oli puoli senttiä liian leveät sisääntaittuvalta osaltaan (eli sekin kannattaa tarkistella).
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
KK
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


Javelin AMX -71 rules!

Viestejä: 6216
Sijainti: Vantaa
Liittynyt: 24.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Rosterikaarien kiinnitys pyöränkaariin Hornet ym..
Vastaus #2 - 07.04.15 klo 21:31:43
Tulosta viesti  
Minäkin vaihdoin popniiteistä pienin tasakantaisiin rosteriruuveihin, kun listat oli maalauksen ajan irti.
Ja väliin vedin vaan kotelosuoja-aineen, siis lokasuojaan.
  
Sivun alkuun
YIMAIM  
IP kirjattu
 
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun