AMCCF foorumilogo
Normaali aihe AMCCF Road Service Guide 2022 (Luettu 347 kertaa)
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16350
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
AMCCF Road Service Guide 2022
28.02.22 klo 14:32:07
Tulosta viesti  
Terrvehdys heimoveljet ja kerholaiset!

Sain tässä nyt työn alle taitettavaksi AMCCF Road Service Guide 2002 projektin. Huomasin vain tuota tehdessä, ettei näillä 23 nimellä kateta tätä kaunista maata kovinkaan kattavasti. Esim Länsirannikolta puuttuu Porista pohjoiseen kokonaan tukipisteet, Jyväskylän ympäryskunnissa on autiota ja Puolangasta pohjoiseen ei löydy ainuttakaan tukipistettä. Elikkäs etenkin näille alueille on hakusessa tukiverkostoa meille AMC/Rambler/Nash/Hudson/Jeep harrastajille. Muilta osin ollaan jo kohtuullisessa peitossa, mutta toki jos inspiroi niin tervetuloa.

Nykyinen AMCCF Road Servicen peitto (sininen pallo = yksi kerholainen joka mukana tukipisteenä):


Elikkäs jos sinulla olisi mahdollisuus joskus mahdollisesti jeesailla huono-onnista reissaajaa niin laitappa mulle vaikka YV:nä (tai WhatsApp 0407087486) nimi, paikkakunta ja puhnro sekä minkälaista apua voit tarjota. Vaihtoehdot (valitse ihan niin monta kun sopiii) olisivat:
A = Apu tien päälle
B = Talli
C = Hinausapu
D = Info
E = Osia
F = Kyyti/majoitusmahdollisuus
G = Auttaa, jos vain suinkin kykenee

Olen listalla ollut kerhon alusta lähtien ja oliskos sitä neljä soittoa tullut, eli mihinkään jatkuvaa tukeen tämä homma ei velvoita. Ja muutoinkin ihan tilanteen mukaan, mitään pakkoa hommassa ei ole. Silmänisku
« Viimeksi muokattu: 28.02.22 klo 14:46:11 Kirjoittaja A-V »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16350
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: AMCCF Road Service Guide 2022
Vastaus #1 - 07.04.22 klo 16:16:27
Tulosta viesti  
Muutama tullut lissää, vielä mahtuisi! Ilmoittautumiset mulle vaikka yksityisviestillä tai puhelimitse 040 70 87 486
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun