laipat irti vetarista amc 20
-
- Viestit: 37
- Liittynyt: Su Maalis 26, 2006 4:21 pm
laipat irti vetarista amc 20
Kuin tiukassa nuo laipat oikein on.Yritin just ulosvetäjällä irrottaa,mut ryökäle paukahti poikki.Meinas
mennä hermot,vasta ostettu 84€ bahco.
Milläs viisaammat on irrottanu nuo?
Mistäs sais pitempiä pultteja(on niillä varmaan oikein nimikin :-[) noihin laippoihin?Kun ovat hiukan lyhkäsen tuntoset aluvanteille.
Kun vaihdan uudet laakerit,niin mitä muuta pitäis/kannattais vaihtaa samalla?
Mistä kannattais kysästä noita osia?
Huomenna en tee mitään,niin ei tuu mitään vahinkoakaan >:(
mennä hermot,vasta ostettu 84€ bahco.
Milläs viisaammat on irrottanu nuo?
Mistäs sais pitempiä pultteja(on niillä varmaan oikein nimikin :-[) noihin laippoihin?Kun ovat hiukan lyhkäsen tuntoset aluvanteille.
Kun vaihdan uudet laakerit,niin mitä muuta pitäis/kannattais vaihtaa samalla?
Mistä kannattais kysästä noita osia?
Huomenna en tee mitään,niin ei tuu mitään vahinkoakaan >:(
laipat irti vetarista amc 20
Irroittelin tuossa taannoin Eaglen napoja. Ei inahtanutkaan ulosvetäjällä ja naputtelemalla, niin kuin pitäisi. Vetäjä oli iso KUKKO ja vasarana oli 5 kg leka. Sitten kun veti isolla kaasupillillä kuumaksi koko laipan samalla kun KUKKOa koko ajan kiristi ja pajavasaralla hakkasi, niin irtosi viimein. Voisi sanoa, että oli helvetin kireessä! Ei tarvinnut mietiä mitä piti uusia: kaikki vaihtoon (stefat laakerit)
Noita wheelstudeja saa vauhtiputkista aina (-kin) 3,5 tuumaisiin saakka. Täytyisi vaan tietää mikä kannanmitta (knurl) on AMC akseleiden. (pitäis ostaa itselle kanssa joskus)
Noita wheelstudeja saa vauhtiputkista aina (-kin) 3,5 tuumaisiin saakka. Täytyisi vaan tietää mikä kannanmitta (knurl) on AMC akseleiden. (pitäis ostaa itselle kanssa joskus)
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
laipat irti vetarista amc 20
itte teetin serkku pojalla piilteman rummunulos vetimen mukaan. o kestäny, iskua o sanu mutta tähän asti o kaikki lähteny ilman lämmitystä.
laipat irti vetarista amc 20
Tuota piilteemaa mäkin olisin ehdottanut, se on muistaakseni tehty alunalkaen Amazonin laippoijen irrottamiseen. Sama rakenne vetareissa
laipat irti vetarista amc 20
Muistathan kasatessa että se laippa tulee oikeasti niin tiukalle! Sitä ei pysty ylikiristämään, mutta jos jää löysälle niin silloin vetari korkkaa laipan kuormituksessa!
Junde
Junde
laipat irti vetarista amc 20
No TSM:ssä kyllä annetaan ihan oikea kiristysarvokin ja ehdottomasti kielletään ylikiristämästä.
Eri asia on sitten, mistä löytyy sopiva momenttiavain tarkkaan kiristykseen.
Eri asia on sitten, mistä löytyy sopiva momenttiavain tarkkaan kiristykseen.
laipat irti vetarista amc 20
Kuin tiukassa nuo laipat oikein on.Yritin just ulosvetäjällä irrottaa,mut ryökäle paukahti poikki.Meinas
mennä hermot,vasta ostettu 84€ bahco.
Milläs viisaammat on irrottanu nuo?
Mistäs sais pitempiä pultteja(on niillä varmaan oikein nimikin :-[) noihin laippoihin?Kun ovat hiukan lyhkäsen tuntoset aluvanteille.
Kun vaihdan uudet laakerit,niin mitä muuta pitäis/kannattais vaihtaa samalla?
Mistä kannattais kysästä noita osia?
Huomenna en tee mitään,niin ei tuu mitään vahinkoakaan >:(
Eikös Bachossa ole ikuinen takuu?
-
- Viestit: 37
- Liittynyt: Su Maalis 26, 2006 4:21 pm
laipat irti vetarista amc 20
Eikös Bachossa ole ikuinen takuu?
Tiedä takuusta,mutta ottivat takaisin :D Otin rahat pois ja käytin aution autossa prässissä irroittaan laipat ja laakerit.
laipat irti vetarista amc 20
Ok ok, maltan tällä kertaa mieleni tässä AMC-20 keskustelussa ::) ::)
laipat irti vetarista amc 20
Ok ok, maltan tällä kertaa mieleni tässä AMC-20 keskustelussa ::) ::)
Hmm?
Linkki oleelliseen keskusteluun..