Tossa lapussa on yks ongelma. AKE ei enää hyväksy sitä ja toi 10-15LT rengaskoko kelpaa vain Cherokeessa ei Wagoneerissa. Ei AKE:n nykytulkinnan mukaan ole samaa mallisarjaa. Tämän päivän tulkinnan mukaan tuo 2mm toleranssi ei ole hyväksyttävissä.
Joo, en mä sitä 2mm toleranssia tarvii, sehän oli tossa 33" renkaalle. Kun nyt saisi jollain nuo 31" renkaat hyväksyttyä. No voi harmi jos tuokin lappu on sitten turha.
Noi rengaskoot, jotka tossa aikaisemmassa lapussa on, niin pitäis löytyä omistajan käsikirjasta. Jos sulla on sellainen niin senkin pitäisi kuulemma kelvata.
Pihkura, ei ole omistajan käsikirjaa... Kuka lainais äkkiä, -78 Wagoneer???
Jos Aro-Yhtymä ei ole tuonut Jeeppiä tuolloin maahan ja sen aikainen maahantuoja on kuollut pitäisi kerholta saatu virallinen paperi kelvata. Ketkäs ne lausuntovastaavat taas olivatkaan?????????
Arvostaisin suuresti, jos vaikka tuollaisenkin paperin saisi. Ajattelin käydä lauantai-aamuna uudestaan siellä konttorilla, jos ne hoitais sen unohtuneen päästömittauksen siinä, niin tietäs tuleeko siitä lisähommia. Samalla voisin esittää kaikki paperit, mitä siihen mennessä saan käsiini ja yrittää sitä rengasasiaa selvittää. Sitten vienkin Jeepin kolmeksi viikoksi huoltoon, minkä jälkeen aika alkaa olla vähissä...
Eli jos joku lausuntovastaava voisi kirjoittaa sellaisen paperin, josta selviäisi, että Jeep Wagoneer mallisarjaa J8A15NN on saanut renkailla 10-15, 10R15 tai vaikka 235/75R15, tai muulla renkaalla, jonka normaali halkaisija on vähintään 724mm (nykyisessä 775, jolloin ero siis tuo sallittu 51mm), niin siinä olisi taas yksi ässä lisää hihaan tässä taistelussa... Yhteystiedot saa YV:llä.
Kiitos edelleen kaikille avusta! :)