FSJ Renkaat ja katsastus
FSJ Renkaat ja katsastus
On se sama lappu, sama päiväys ja muut tiedot. Kirjoitin kyseiselle tarkastusinsinöörille, joka (jos Google löysi saman miehen) harrastaa AMC-vehkeitä. Omistaa -65 Americanin. Toivottavasti saa annettua tarkempaa tietoa.
FSJ Renkaat ja katsastus
On se sama lappu, sama päiväys ja muut tiedot. Kirjoitin kyseiselle tarkastusinsinöörille, joka (jos Google löysi saman miehen) harrastaa AMC-vehkeitä. Omistaa -65 Americanin. Toivottavasti saa annettua tarkempaa tietoa.
Juu, on sama mies, omisti aikoinaan myös FSJ:n ja myin hänelle yhden purkuhylsyn!!!
FSJ Renkaat ja katsastus
Mulla on jossain omistajan käsikirja -76:seen, täytyypä katsoa mitä rengaskokoja sieltä löytyy.
FSJ Renkaat ja katsastus
Eli jos joku lausuntovastaava voisi kirjoittaa sellaisen paperin, josta selviäisi, että Jeep Wagoneer mallisarjaa J8A15NN on saanut renkailla 10-15, 10R15 tai vaikka 235/75R15, tai muulla renkaalla, jonka normaali halkaisija on vähintään 724mm (nykyisessä 775, jolloin ero siis tuo sallittu 51mm), niin siinä olisi taas yksi ässä lisää hihaan tässä taistelussa... Yhteystiedot saa YV:llä.
Olen noita lausuntoja antanut jonkinverran, mutta niiden kanssa pitää olla TODELLA tarkkana sanamuodoissa ja sen kanssa että asiat todellakin ovat millilleen niinkuin paperissa lukee ettei mene koko homma höpöksi. Lisäksi mulla ei ole Jeepin TSM:iä eli ne pitäisi jostain lainata, lukea ja tulkita ensin. Eli ei ole ihan vartin homma ja mieluusti jos tiedon saa jotain muuta kautta vielä niin hyödyntäisin sitä ensin.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
FSJ Renkaat ja katsastus
Olen noita lausuntoja antanut jonkinverran, mutta niiden kanssa pitää olla TODELLA tarkkana sanamuodoissa ja sen kanssa että asiat todellakin ovat millilleen niinkuin paperissa lukee ettei mene koko homma höpöksi. Lisäksi mulla ei ole Jeepin TSM:iä eli ne pitäisi jostain lainata, lukea ja tulkita ensin. Eli ei ole ihan vartin homma ja mieluusti jos tiedon saa jotain muuta kautta vielä niin hyödyntäisin sitä ensin.
Toki, yritän vain kerätä mahdollisimman laajan arsenaalin mukaan konttorille. Mitä enemmän on papereita, sen rauhallisemmin mielin sinne ajelee. Toivottavasti AKE ja/tai Aro-yhtymä saavat kaivettua jotain tietoa myös. Mulla on itselläni tuo -78 Jeepin TSM sellainen jälkikopio, mahtaisiko tuo kelvata, jos kaivan sieltä itse... Owner's manual ei ole ihan helpoimpia löydettäviä taas tähän Jeeppiin...
FSJ Renkaat ja katsastus
Owner's manual ei ole ihan helpoimpia löydettäviä taas tähän Jeeppiin...
Mulla on uutta -79:n kirjaa ihan nettikaupassa!!! Ja varastossa yksi!! -78:n kirjaa saadaan tilaamalla!!!
FSJ Renkaat ja katsastus
Ota toi linkin lappu ja sen lisäksi TSM. Ja kaiva kirjasta kohta renkaista valmiiksi, jos siellä vaan sopiva koko on.
FSJ Renkaat ja katsastus
Löyty -76 suomenkielinen omistajan käsikirja ja siinä lukee Wagoneer & Cherokee suurimmaksi rengaskooksi toi 10x15
FSJ Renkaat ja katsastus
Hei, hienoa!!! Pystyisinkös mä millään lainaamaan tuota lauantai-aamuna konttorille? Meinasin aamulla mennä joskus 9-10 aikaan, Linnainmaan K1-katsastus Tampereella. Itsehän asun Toijalassa, jos et tuota tiennyt :)
Sami
Sami
FSJ Renkaat ja katsastus
Ajele lempäälän kautta niin saat sen mukaan, soita ku oot tulossa niin annan ajo-ohjeet
040-5119342
040-5119342