Kansakouluajan kaverini isällä oli farmari Trabant kunnes rouva ei kehdannut enää olla kyydissä, ja piti vaihtaa tipparenuun.
Sen tipan rouva joskus syysliukkailla ajoi kynnöspellolle ja taas vaihtui kaksitahtiseen - Wartburgiin. Rouva kehui autoa: "Ei öljynvaihtoja."
Trabbe on vielä helpompi, ei öljynvaihtoja EIKÄ myöskään tarvitse jäähdytysvesistä huolehtia.. jotain etuakin ilmajäähdytyksestä ;D
Liikenteessä se kyllä antaa joka jätkälle pontta tulla sitä vitsikkäästi kommentoimaan.. -Pääseekö sillä edes tikkoja karkuun? jne..loputtomiin *huokaus*
Mies lohkaisikin eräälle vitsinikkarille joka varoitteli pahvien vettymisestä sateella.. - kato kun sille antaa tarpeeksi vettä ja aurinkoa niin kyllä siitä kasvaa vielä ihan AUTO ;D
Btw.. Mä muutes ostin tänään sen ´uuden namin` ;D ;D
Vauxhall Victor 101 Super -65
Aiheuttaa muuten melkoista säpinää porukoissa, yleisin on kimeä ulvahdus: EEEIII! ja sen jälkeen annetaan puhelinluettelon kokoinen lista syistä miksi sitä ei missään tapauksessa olisi pitänyt hankkia ;D
..niinkuin ei muuten rämpylääkään ;D
-miks sun pitää aina olla NIIN erilainen??? heh kas kun me AMC tyypit vaan ollaan niin hyviä ;D ;D 8-)
tommonen vauxhallihan on niinku classic chevy 3/4 koossa.. ;) kaveri rakenteli semmosta kimppatallissa pari vuotta sitten.. mihinhän sekin läks.. vai olikohan se 1960..hmh.. ei voi muistaa...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Kiitos kaverit! Ensimmäinen porukka, (paria ikäloppua rallimiestä lukuunottamatta, joista toinen ajaa trabantilla...) joka näinkin myönteisesti suhtautuu vauxiin :D
olen ihan liikuttunut..snif.. mut jotenkin aattelinkin että ainakin te jos joku ymmärtää hullua. Tähän mä tulen vielä monta kertaa vetoamaan... ;D
Ja palataan sit takas varsinaiseen aiheeseen.... ;)