Kansakouluajan kaverini isällä oli farmari Trabant kunnes rouva ei kehdannut enää olla kyydissä, ja piti vaihtaa tipparenuun.
Sen tipan rouva joskus syysliukkailla ajoi kynnöspellolle ja taas vaihtui kaksitahtiseen - Wartburgiin. Rouva kehui autoa: "Ei öljynvaihtoja."
Trabbe on vielä helpompi, ei öljynvaihtoja EIKÄ myöskään tarvitse jäähdytysvesistä huolehtia.. jotain etuakin ilmajäähdytyksestä ;D
Liikenteessä se kyllä antaa joka jätkälle pontta tulla sitä vitsikkäästi kommentoimaan.. -Pääseekö sillä edes tikkoja karkuun? jne..loputtomiin *huokaus*
Mies lohkaisikin eräälle vitsinikkarille joka varoitteli pahvien vettymisestä sateella.. - kato kun sille antaa tarpeeksi vettä ja aurinkoa niin kyllä siitä kasvaa vielä ihan AUTO ;D
Btw.. Mä muutes ostin tänään sen ´uuden namin` ;D ;D
Vauxhall Victor 101 Super -65
Aiheuttaa muuten melkoista säpinää porukoissa, yleisin on kimeä ulvahdus: EEEIII! ja sen jälkeen annetaan puhelinluettelon kokoinen lista syistä miksi sitä ei missään tapauksessa olisi pitänyt hankkia ;D
..niinkuin ei muuten rämpylääkään ;D
-miks sun pitää aina olla NIIN erilainen??? heh kas kun me AMC tyypit vaan ollaan niin hyviä ;D ;D 8-)
tommonen vauxhallihan on niinku classic chevy 3/4 koossa.. ;) kaveri rakenteli semmosta kimppatallissa pari vuotta sitten.. mihinhän sekin läks.. vai olikohan se 1960..hmh.. ei voi muistaa...
Kiitos kaverit! Ensimmäinen porukka, (paria ikäloppua rallimiestä lukuunottamatta, joista toinen ajaa trabantilla...) joka näinkin myönteisesti suhtautuu vauxiin :D
olen ihan liikuttunut..snif.. mut jotenkin aattelinkin että ainakin te jos joku ymmärtää hullua. Tähän mä tulen vielä monta kertaa vetoamaan... ;D
Ja palataan sit takas varsinaiseen aiheeseen.... ;)