m-43 ja m-37 erot
m-43 ja m-37 erot
sopiiko m-37 m-43 tilalle hornettiin suoraan tai onko turbiini sopiva? kone on 232.
m-43 ja m-37 erot
itte törmänny kahteen "erilaiseen" lodjuun. toisessa turpiinissa jäähdytys rivat och toisessa jäähdytys hoidettu putkien kautta lauhduttimella. ainaki nää sopii motin och kartaanin väliin samallalailla. eli pituudet och kartaanin poorit samat.
m-43 ja m-37 erot
turbiinit ei sovi keskenään. toisessa on ilmajäähdytys toisessa öljyllä syylärin kautta, kuten raipe tuossa kertoikin.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
m-43 ja m-37 erot
turbiinit ei sovi keskenään. toisessa on ilmajäähdytys toisessa öljyllä syylärin kautta, kuten raipe tuossa kertoikin.
jos ilmajäähymallin turbiini sopii öljyjäähy laatikkoon kiinni niin onko mitään estettä tai haittaa käyttää m-37 turbiinia m-43:sessa? tossa m-37 on vähän väljää ni laittaisin mielummin ton m-43sen kiinni. akselit ja turbiinikopat näyttäis olevan samanlaiset..
m-43 ja m-37 erot
ne ei sovi toisiinsa.