On toi kyllä 3" putkea turbolta lähtien, ulostulo vaatimaton 4". Ensi kuun puolivälin paikkeilla tulee softapäivitys, 170hp/260nm -> 270hp/400nm. Pääsee ehkä ohi traktoreista alamäkeen... ;)
Dodih, C-kortti sai oikeutuksensa. Aina olen säestänyt muita kun on Fordeille naurettu, mutta minkäs teet kun sopiva tulee vastaan. Yhdellä omistajalla ollut (itse käynyt Kanadassa valitsemassa uutena ja tuonut maahan) ja kuolinpesältä minulle edullisesti siirtynyt F350 Crew Cab 7.3 Diesel XLT Lariat, ajettu 160000 km:
C-kortilla saa vetää 750 kiloon asti, C1E pitänee ajaa seuraavaksi, niin saa vedellä sit meidän isoa asuntovaunuakin. AKE kertoo:
C-luokka:
kuorma-autot ja muut ajoneuvot, joiden kokonaismassa ylittää 3500 kg ja joissa on kuljettajan lisäksi tilaa enintään kahdeksalle henkilölle, ajoneuvoyhdistelmät, joiden vetoauto kuuluu tähän luokkaan ja joissa hinattavan ajoneuvon kokonaismassa on enintään 750 kg, sekä liikennetraktorit niihin kytkettyine hinattavine ajoneuvoineen.
Vai tuli Slapastakin sit Fordin omistaja..........mulla saataa olla tohon sopivia raidepäitä ja sit yks F150 mallin teippisarja ja cruisen kytkimet rattiin ja ehkä jotain muutakin hyllyssä. Eikös Heatseeker kans omistanut jonkun vastaavan vekottimen??????