Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?

Juttua kaikesta mahdollisesta säästä elämään ja muuhun ei suoraan harrastukseen liittyvään.
pekka

Viesti Kirjoittaja pekka »

Kinnerinä on nyt tollanen

2,3 + maatti ja kylmäkone
hentpe

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Pekka palas taas juurilleen.......eli saabismiin. Ei sen puoleen toi Saab Vectra mikään huono auto ole. :)
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Ehhehhee... ei vissiin kehdannut Lahdessa tunnustaa, kun juteltiin käyttiksistä(kin) tuopillisella.
Mawerick

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

Tänään meni pakoputki poikki Saabista. Sikäli hyvä ajoitus, että olin just matkalla vaihtamaan sitä. Putkea siis, en Saabia.

On vähän iso putkenpää...

KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Mawe tuunaa.
Mawerick

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

Joo ;D

On toi kyllä 3" putkea turbolta lähtien, ulostulo vaatimaton 4". Ensi kuun puolivälin paikkeilla tulee softapäivitys, 170hp/260nm -> 270hp/400nm. Pääsee ehkä ohi traktoreista alamäkeen... ;)
Slapa

Viesti Kirjoittaja Slapa »

Dodih, C-kortti sai oikeutuksensa. Aina olen säestänyt muita kun on Fordeille naurettu, mutta minkäs teet kun sopiva tulee vastaan. Yhdellä omistajalla ollut (itse käynyt Kanadassa valitsemassa uutena ja tuonut maahan) ja kuolinpesältä minulle edullisesti siirtynyt F350 Crew Cab 7.3 Diesel XLT Lariat, ajettu 160000 km:

HV

Viesti Kirjoittaja HV »

Kokoa ja näköä :)

Siis kuorma-auto, luulisin ? Noissa on se peräkärryn veto jänskää, pitää olla lakikirja mukana, että tietää saako kortilla vetää millaista kärryä ::)

Mutta ei taida voima heti loppua.
Slapa

Viesti Kirjoittaja Slapa »

C-kortilla saa vetää 750 kiloon asti, C1E pitänee ajaa seuraavaksi, niin saa vedellä sit meidän isoa asuntovaunuakin. AKE kertoo:

C-luokka:

kuorma-autot ja muut ajoneuvot, joiden kokonaismassa ylittää 3500 kg ja joissa on kuljettajan lisäksi tilaa enintään kahdeksalle henkilölle, ajoneuvoyhdistelmät, joiden vetoauto kuuluu tähän luokkaan ja joissa hinattavan ajoneuvon kokonaismassa on enintään 750 kg, sekä liikennetraktorit niihin kytkettyine hinattavine ajoneuvoineen.
hentpe

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Vai tuli Slapastakin sit Fordin omistaja..........mulla saataa olla tohon sopivia raidepäitä ja sit yks F150 mallin teippisarja ja cruisen kytkimet rattiin ja ehkä jotain muutakin hyllyssä. Eikös Heatseeker kans omistanut jonkun vastaavan vekottimen??????
Vastaa Viestiin