Lämpö ongelma... prkl

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
guru
Viestit: 980
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2003 11:59 am

Lämpö ongelma... prkl

Viesti Kirjoittaja guru »

CAM KIT INCLUDES

Federal Mogul Camshaft

Federal Mogul Lifters

Melling Timing Components $112.62



EK0044 MASTER KIT INCLUDES

Federal Mogul/Seal Power Rings

Federal Mogul Dish 4/Valve Releif Piston

Fed... $506.81



ER0043 RE-RING KIT INCLUDES

Federal Mogul Rings

Federal Mogul Rod Bearings

Federal Mogul Main Bearing... $172.8



noi siis 360 + postit od lla rikos moottoriin postit oli öö 170 muistaakseni

master kittiin
guru
Viestit: 980
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2003 11:59 am

Lämpö ongelma... prkl

Viesti Kirjoittaja guru »

AMC 360 70-93 - Master Kit



Price:

$506.81



View Optional Components

MASTER KIT INCLUDES

Federal Mogul/Seal Power Rings



Federal Mogul Dish 4/Valve Releif Piston



Federal Mogul Rod Bearings



Federal Mogul Main Bearings



Federal Mogul Cam Bearings



Melling Oil Pump Kit



Federal Mogul Lifters



Federal Mogul Camshaft



Melling Timing



Pioneer Freeze Plugs



Victor Gaskets ( intake valley pan gasket not included)



Make:

AMC



Model:

all



Year:

70-91
Cassu
Viestit: 292
Liittynyt: Ke Joulu 17, 2003 2:59 pm

Lämpö ongelma... prkl

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Sain yhdestä koneistamosta tarjouksen koneen porauksesta ja niiden kautta sais myös koneen sisuskalut. Mitä olette mieltä hinnoista?





-männät -030” sarja 366e renkailla



-tiivisteet 115e



-runkolaakerit 75e



-kiertok.laakerit 50e



-nostajat 75



-nokka voidaan virityshiota 140e


Avatar
KK
Viestit: 2972
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 9:27 am

Lämpö ongelma... prkl

Viesti Kirjoittaja KK »

Mielestäni hyvä tarjous.
Cassu
Viestit: 292
Liittynyt: Ke Joulu 17, 2003 2:59 pm

Lämpö ongelma... prkl

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Joo niin munkin mielestä... Halvempi toi oli kun esim. Us-partsi... Sillä äijällä on joskus ollu Jave ja sama sen siskolla, eli ei voi läpeensä paha kaveri olla ;)
Cassu
Viestit: 292
Liittynyt: Ke Joulu 17, 2003 2:59 pm

Lämpö ongelma... prkl

Viesti Kirjoittaja Cassu »

No niin nyt on kone nostettu pois ja pitäisi pikku hiljaa heittää koneistamolle!!

Oli muuten aika mielenkiintoinen nostaa pois, painaa meinaa toi laatikko ja jakoloota yhdistelmä sen verran, että oli kone hieman takakenossa nostettaessa. Koneen etupää kahdessa ja puolessa metrissä ja takapää alle metrissä... No ei se mitään, saatiin pois




















Cassu
Viestit: 292
Liittynyt: Ke Joulu 17, 2003 2:59 pm

Lämpö ongelma... prkl

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Onko kellään kokemusta nokan viritys hionnasta, onko yhtä hyvä kuin "viri nokka" ?
Avatar
RamiS
Viestit: 2134
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 1:07 pm

Lämpö ongelma... prkl

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Onko kellään kokemusta nokan viritys hionnasta, onko yhtä hyvä kuin "viri nokka" ?



Mun näkemys on että virinokka on oikeesti virinokka ja hiottu nokka on virinokan suuntaaan hiottu. Venttiilin nosto säilyy vakiona ellei nokkaan lisätä materiaalia (tämä saattaa muuttaa nokan metallin koostumusta = heikentää).



RS
Avatar
KK
Viestit: 2972
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 9:27 am

Lämpö ongelma... prkl

Viesti Kirjoittaja KK »

Nokka-akselien saatavuus ihan joka tarpeeseen on nykyisin hyvä, eikä hinnatkaan pahoja, joten mun mielestä noi hiomiset kannattaa jättää niihin vehkeisiin, joihin ei sopivaa löydy kaupan hyllystä.
Cassu
Viestit: 292
Liittynyt: Ke Joulu 17, 2003 2:59 pm

Lämpö ongelma... prkl

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Mites noi männät, minkälaista puristus suhdetta kannattaa laittaa?
Vastaa Viestiin