AMC V8 lisäöljynkierto

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
juhap
Viestit: 6799
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

AMC V8 lisäöljynkierto

Viesti Kirjoittaja juhap »

Olisiko tälle lisäputkelle niitä porausohjeita...









Entäs mitä hyötyä on noista pumpun ja ö-pohjan välisistä putkista?




American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
KK
Viestit: 2965
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 9:27 am

AMC V8 lisäöljynkierto

Viesti Kirjoittaja KK »

Hitto, kun niitä kuvia oli tällä forumillakin, mutta taisivat silloin hävitä isossa crashissa. Mun pitää tsekkaa, onko mulla olevan öljynkierron parannuspaketin mukana mitään fiksua piirrosta.

Millaset venakopat tohon tulee, ei vakkarit varmaan mahdu, komialta näyttää.
juhap
Viestit: 6799
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

AMC V8 lisäöljynkierto

Viesti Kirjoittaja juhap »

Missähän vaiheessa oikeasti on tarvetta moisille tukirakenteille, Bridgekö niiden nimi on?



Eiköhän aika kiree kone saa olla...


American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
KK
Viestit: 2965
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 9:27 am

AMC V8 lisäöljynkierto

Viesti Kirjoittaja KK »

Varmaan tosiaan isonostoiselle nokalle, jäykille venajousille ja koville kierroksille noi on tarkoittettu. Eikös sun kandeis laittaa vielä tönäreille guide platet?
juhap
Viestit: 6799
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

AMC V8 lisäöljynkierto

Viesti Kirjoittaja juhap »

Toi ei ole onneksi mun... Tai sais se oikeestaan ollakin... Mut nyt menee kaikki raha talliprojektiin...



Katukoneeseen eipä taida tulla kovin korkeanostoista nokkaa ja aivan järkyttävästi kiertävää konetta...



Kannenkoppahan kannattais tehdä jo tuommoisessa versiossa ainakin osittain pleksistä. On se vaan kaunis katsella. :D
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

AMC V8 lisäöljynkierto

Viesti Kirjoittaja tl »





Entäs mitä hyötyä on noista pumpun ja ö-pohjan välisistä putkista?








Olen ymmärtänyt että pumpussa sinällään riittää teho hyvin mutta vakio imukanava on hiukka liian pientä halkasialtaan ja myös aika pitkä mikä ei auta asiaa, lisäputkella saadaan pumpulle enempi tavaraa
gremlin
Viestit: 32
Liittynyt: To Kesä 09, 2005 4:49 pm

AMC V8 lisäöljynkierto

Viesti Kirjoittaja gremlin »

http://www.bulltear.com/forums/viewforum.php?f=25



Tuolta loytyy kaikki tarvittava, ja luultavasti paljon semmosta mita ei tartte :D
juhap
Viestit: 6799
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

AMC V8 lisäöljynkierto

Viesti Kirjoittaja juhap »

Onkohan tämä putki samaa tarkoitusta varten kuin tuo 1. kuvan punosletku?



Taitaa olla...



American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

AMC V8 lisäöljynkierto

Viesti Kirjoittaja tl »

Samoihin paikkoihin näyttäis menevän
Vastaa Viestiin