Jeep WJ 4,7 vikisee

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
Avatar
rebel70
Viestit: 4184
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 6:49 pm

Jeep WJ 4,7 vikisee

Viesti Kirjoittaja rebel70 »

Tuli muuten mieleen kun mulla oli mitzu l-200 ja siihen vaihettiin takaperään stefa. No, pinionin mutteri lipsahti karvan verran liian tiukalle ja piti vikinää melkein heti rempan jälkeen. Hiukan kun löysäsi niin jo helpotti. Eli katoppas onko välystä siellä..
😁
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Jeep WJ 4,7 vikisee

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Noita kun olen tutkinut, progressiivisen kytkimen vaihdon yhteydessä, niin se on aina takaveto ja se kytkin on se joka kitkan vaikutuksesta lisää etupään vetoa (takapään veto vähenee vain prosenteissa, kun 100 % on maksimi ja jos etupää vetää 50%, takapäälle ei riitä enää kuin 50%, mutta veto on kumminkin kiinteä!!! Ymmärskös tuosta mitään???)!!



Voi hyvin ottaa etukardaanin irti koeajon ajaksi (itsekin ottanut useasta sen pois ja kokeillut, mitä vaikuttaa!!!)!!
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Jeep WJ 4,7 vikisee

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Muistaakseni ei, paitsi jos erikoistyökaluksi luokitellaan ulosvedin ja sopiva holkki stefalle, niin sitten joo (joillekkin jakoavain edustaa jo erikoistyökalua ;D ;D ;D )!!



Stefaa hyllyssä: http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=2314
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Jeep WJ 4,7 vikisee

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Joo, yleensä aina damperin irroittamiseen tarvitaan ulosvedintä!! Korjausoppaan mukaan tarvitaan ulosvedin, stefan irroittamiseen on olemassa oma erikoistyökalunsa ja asennukseen myös, mutta niitä harvalla on!! Soveltamalla sopivilla ruuvareilla irti ja kiinni jollain sopivalla holkilla!!! Tilaa on vähän!!
Vastaa Viestiin