Cheron abs:t.. ja xj noin yleensä..
Cheron abs:t.. ja xj noin yleensä..
Noista kyse
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=589798#post589798
Nyt en löytäny topikkia missä oli puhetta noista cheron jarruista..
Offipalstalla olis pari xj:tä myynnissä mutta toisessa on abs:t ja toisessa ei. Kummiski molemmat -90 ja 4,0 + tomaatti.
Lyökö noissa kätensä siihen itteensä vai kandeeko jatkaa suunnittelua? Kun jollakulla oli trabelia noitten absien kans?
Lähinnä aattelin traikun / vaunun eteen eli riittääkö vetopainot?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=589798#post589798
Nyt en löytäny topikkia missä oli puhetta noista cheron jarruista..
Offipalstalla olis pari xj:tä myynnissä mutta toisessa on abs:t ja toisessa ei. Kummiski molemmat -90 ja 4,0 + tomaatti.
Lyökö noissa kätensä siihen itteensä vai kandeeko jatkaa suunnittelua? Kun jollakulla oli trabelia noitten absien kans?
Lähinnä aattelin traikun / vaunun eteen eli riittääkö vetopainot?
Cheron abs:t.. ja xj noin yleensä..
http://www.amccf.com/yabb2/YaBB.pl?num=1250617787
Osta tuosta. Leimaa maaliskuun loppuun.
Teknisesti toimii hyvin.
ABS:it uudempaa mallia, ei vikoja, toimii.
Tehokkaampi HO:koneinen.
JNE JNE.
Vetopainoja en nyt muista mitä "uusi"ote sanoo (täytyis hanskalokerosta kaivaa), mutta pöytälaatikossa oli vanha ote, jossa oli tuo 2500 kg.
3500 € jos sais, tietenkin voi tinkiä lisääkin, kunhan ensin koe ajaa, että tietää mistä tinkii.
PS. Jeep Kuopiossa ja ne highsteer navat myös Kuopissa. Tuohon 3500 saat kaikki nuo navan osatkin samaan kauppaan ;)
Osta tuosta. Leimaa maaliskuun loppuun.
Teknisesti toimii hyvin.
ABS:it uudempaa mallia, ei vikoja, toimii.
Tehokkaampi HO:koneinen.
JNE JNE.
Vetopainoja en nyt muista mitä "uusi"ote sanoo (täytyis hanskalokerosta kaivaa), mutta pöytälaatikossa oli vanha ote, jossa oli tuo 2500 kg.
3500 € jos sais, tietenkin voi tinkiä lisääkin, kunhan ensin koe ajaa, että tietää mistä tinkii.
PS. Jeep Kuopiossa ja ne highsteer navat myös Kuopissa. Tuohon 3500 saat kaikki nuo navan osatkin samaan kauppaan ;)
Cheron abs:t.. ja xj noin yleensä..
Ei tollasta suorakylkistä ilkiä mettään viedä..
..Lähinnä käyttö/harrastepeliä aattelin, kun on noita rojekteja joita ei saa pelipaikalle ominavuin..
..Lähinnä käyttö/harrastepeliä aattelin, kun on noita rojekteja joita ei saa pelipaikalle ominavuin..
Cheron abs:t.. ja xj noin yleensä..
Kyllähän tuon metsään voi viedä.
Muutama lommo vain kaunistaa.
Tuossa on maalipinnassa vähän sanomista, jne.. No pellit on kyllä suorat vielä.
Itse meinasin jo ottaa rälläkän käteen ja vähän lokarin kaaria isonnella, D44 akselia ehkäpä alle, yms. yms.
Mutta yht'äkkisestä elämän tilanne muutoksesta johtuen totesin, että parempi kun myy pois...
Muutama lommo vain kaunistaa.
Tuossa on maalipinnassa vähän sanomista, jne.. No pellit on kyllä suorat vielä.
Itse meinasin jo ottaa rälläkän käteen ja vähän lokarin kaaria isonnella, D44 akselia ehkäpä alle, yms. yms.
Mutta yht'äkkisestä elämän tilanne muutoksesta johtuen totesin, että parempi kun myy pois...
Cheron abs:t.. ja xj noin yleensä..
noista ABSeista.
Eka malli jossa käytännössä on alipainepumppu jarrutehostajan paikalla on paska ja en suosittele sitä kenellekään (mulla on semmonen tässä nykysessä cherossa). Tämmöstä en ostais mistään hinnasta JOS ABSit on merkattu otteeseen (mulla ei ainakaan olleet eli voi vaihtaa pois jos alkaa tympimään).
Parannettu malli joka löytyy n.1990+ etiäpäin lienee ihan OK. Ainakin käyttökokemukset ovat olleet kuulemma hyviä, ei ongelmia.
Kaikkein varmin vaihtoehto on ottaa ilman ABSeja.
Eka malli jossa käytännössä on alipainepumppu jarrutehostajan paikalla on paska ja en suosittele sitä kenellekään (mulla on semmonen tässä nykysessä cherossa). Tämmöstä en ostais mistään hinnasta JOS ABSit on merkattu otteeseen (mulla ei ainakaan olleet eli voi vaihtaa pois jos alkaa tympimään).
Parannettu malli joka löytyy n.1990+ etiäpäin lienee ihan OK. Ainakin käyttökokemukset ovat olleet kuulemma hyviä, ei ongelmia.
Kaikkein varmin vaihtoehto on ottaa ilman ABSeja.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Cheron abs:t.. ja xj noin yleensä..
Eka malli jossa käytännössä on alipainepumppu jarrutehostajan paikalla on paska
Parannettu malli joka löytyy n.1990+ etiäpäin lienee ihan OK.
A-V: olet oikeassa, se on paska ;) ;) , mutta ei se ole alipainepumppu, mihin siinä alipainetta tarvittais, kun ei ole alipainetehostajaakaan!!!??? Se on hydraulitehosteinen, eli jarruneste paineistetaan ja sitä painetta käytetään sitten sekä tehostamiseen että ABS:n toimintaan!!
Ja tuo järjestelmä on käytössä vuosimalliin -91 asta!! -92:n tulee se uudempi parempi järjestelmä, jossa on alipainetehostin ja ABS:lle oma sähkömoottori hoitamaan ABS:n työn!!
Cheron abs:t.. ja xj noin yleensä..
Vetopainoja en nyt muista mitä "uusi"ote sanoo (täytyis hanskalokerosta kaivaa), mutta pöytälaatikossa oli vanha ote, jossa oli tuo 2500 kg.
Vilkasin, niin uudessakin otteessa on 2500 kg.
80-90 taitteessa varmaan ihan samat vetopainot??
Että kyllä se Jeeppi paperilla ainakin on ihan sopiva veto juhta.
Cheron abs:t.. ja xj noin yleensä..
Eka malli jossa käytännössä on alipainepumppu jarrutehostajan paikalla on paska
Parannettu malli joka löytyy n.1990+ etiäpäin lienee ihan OK.
A-V: olet oikeassa, se on paska ;) ;) , mutta ei se ole alipainepumppu, mihin siinä alipainetta tarvittais, kun ei ole alipainetehostajaakaan!!!??? Se on hydraulitehosteinen, eli jarruneste paineistetaan ja sitä painetta käytetään sitten sekä tehostamiseen että ABS:n toimintaan!!
Ja tuo järjestelmä on käytössä vuosimalliin -91 asta!! -92:n tulee se uudempi parempi järjestelmä, jossa on alipainetehostin ja ABS:lle oma sähkömoottori hoitamaan ABS:n työn!!
ok ;) no sanotaanko niin että koko idea tuosta pumpusta on jokseenkin älytön, onneksi ymmärsivät korjata ongelman sitten tuon '92 jälkeen (onkohan tota '92+ järjestelmää paljon jälkiasenneltu '90 autoihin kun muistelisin jossain nähneeni...)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Cheron abs:t.. ja xj noin yleensä..
Ei ole ainakaan täällä mulla yhtään -92 vanhempaa näkynyt uudemmalla absi-järjestelmällä!! Yleensä on vain järjestelmä poistettu ja laitettu alipainetehostin ja sen mukainen pääsylkky tilalle yms!!!
Cheron abs:t.. ja xj noin yleensä..
Vetopainoja en nyt muista mitä "uusi"ote sanoo (täytyis hanskalokerosta kaivaa), mutta pöytälaatikossa oli vanha ote, jossa oli tuo 2500 kg.
Vilkasin, niin uudessakin otteessa on 2500 kg.
80-90 taitteessa varmaan ihan samat vetopainot??
Että kyllä se Jeeppi paperilla ainakin on ihan sopiva veto juhta.
Keskiviikkona joudun pyörähtään märtelässä kun itkevat muuttolaatikoiden perään, samalla käyn toteamassa ton mustan ja toi vetopaino on yks tärkee kriteeri mut euro on tiukka konsultti också..