kaasari
kaasari
232:nen toimii jo 1-reikäsellä ok, jos ei oo mihinkään kiire. Kaks kurkkusella paremmin. 4-reikästä jos ajattelit, niin sit täytyy tehdä jo jotain muutoksia nokkaan ja muuhunkin hengitykseen, et siitä on jotain hyötyä muillekin kuin paikallisen SEO:n omistajalle.
Toi 1070 fm on jo kisa kasin kaasari. Toimii se varmaan kutosessakin mut taitaa vaatia jo ahtimen, et saadaan tarpeeks ilmaa koneeseen. 450-500cfm varmaan lähempänä totuutta.
Toi 1070 fm on jo kisa kasin kaasari. Toimii se varmaan kutosessakin mut taitaa vaatia jo ahtimen, et saadaan tarpeeks ilmaa koneeseen. 450-500cfm varmaan lähempänä totuutta.
kaasari
Joo, isolta vaikuttaa......
Alunperin 70 luvulla oli käytössä Carterin 1bbl YF, -77 tuli Carterin 2bbl BBD, joka olikin käytössä kunnes tuli 4.0 ruiskukone (ainoo ero tuli -84 kun ainakin USA:ssa tuli sähköinen seoksensäätö, joitain Saksan/Ruotsin tuonti-YJ:itä olen nähnyt tuolla systeemillä)!!
Kaverilla on Offenhauserin 4-kurkkuinen imusarja ja siihen kokeiltiin Holleyn 390 (olikohan ton kokoinen) ja se oli aivan liian iso, nyt on kiinni välilaipalla (poistettu sillä toisiokurkut käytöstä) joku Carterin pikkumalli (tiedä tarkkaan mikä laite kun ilmeisesti noi eri valmistajien tiedot ei sovellu vertailuun, kun kaveri väittää että toi Carteri olis 500:nen ??? ), isompaa 600:sta on laitettu suoraan 360:n V8:n!! Kaverin YJ tuntuu nyt toimivan, mutta suunnitelmissa on laittaa siihenkin 4.0 kuuspisteruisku!!!
Alunperin 70 luvulla oli käytössä Carterin 1bbl YF, -77 tuli Carterin 2bbl BBD, joka olikin käytössä kunnes tuli 4.0 ruiskukone (ainoo ero tuli -84 kun ainakin USA:ssa tuli sähköinen seoksensäätö, joitain Saksan/Ruotsin tuonti-YJ:itä olen nähnyt tuolla systeemillä)!!
Kaverilla on Offenhauserin 4-kurkkuinen imusarja ja siihen kokeiltiin Holleyn 390 (olikohan ton kokoinen) ja se oli aivan liian iso, nyt on kiinni välilaipalla (poistettu sillä toisiokurkut käytöstä) joku Carterin pikkumalli (tiedä tarkkaan mikä laite kun ilmeisesti noi eri valmistajien tiedot ei sovellu vertailuun, kun kaveri väittää että toi Carteri olis 500:nen ??? ), isompaa 600:sta on laitettu suoraan 360:n V8:n!! Kaverin YJ tuntuu nyt toimivan, mutta suunnitelmissa on laittaa siihenkin 4.0 kuuspisteruisku!!!
kaasari
Muistan varmaan kirjaimet päin peetä, mutta olen useissa jenkkien keskusteluissa nähnyt suositeltavan Weber 32/36 DGER tai jotain, pitää kaivella arkistoista. Pitäis sopia suoraan,kuluttaa vähän ja antaa potkua lisää. Siis kyseessä kax kurkkuinen eri kokoisilla ensiö- ja toisiokurkuilla ja muistaakseni mekaanisesti, ei alipaineella toimiva. Ja löytyi, kun silloin katsoin, ainakin Moposportin luettelosta. Mutta tarkistan maanantaina ton mallin.
kaasari
hehee, tuolla pohjosiis oli se kohtuu ripeä kuutos-hornetti. siinä oli 600cfm cartteri, jonka kanssa kakkua ns. riitti. kait se 390cfm on noista järkevin vaihtoehto... ;D
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D