JEEP 4.0 rämpylään.

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
sakke76
Viestit: 39
Liittynyt: La Tammi 30, 2010 7:28 pm

JEEP 4.0 rämpylään.

Viesti Kirjoittaja sakke76 »

Oisko kellään tietoo onko tommonen abaut -92 mallin jeepin 4.0 likimainkaan samanmoinen motti ku 232? Mahtaskohan olla helpompi sovellus laatikoineen ku esim. joku 305/th350 gm.Sais oman merkin uudemman koneen ja hepojaki näyttäs olevan kivasti,vaikka enimmäkseen mennään matalalla ja hitaasti..Tulis -66 classiciin.
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

JEEP 4.0 rämpylään.

Viesti Kirjoittaja tl »

Sehän on uudempi kehitysversio samasta koneesta joten varmasti helpoin swappi noin asennuksen kannalta
Avatar
pekka
Viestit: 4939
Liittynyt: To Tammi 23, 2003 6:59 pm
Paikkakunta: Parainen

JEEP 4.0 rämpylään.

Viesti Kirjoittaja pekka »

Kasin kaaveliin menee suoraan
juhap
Viestit: 6799
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

JEEP 4.0 rämpylään.

Viesti Kirjoittaja juhap »

Ja sitten Jaguarin perä...



Silloin se vastaa Wheelsin Olle Wilsonin updeitattua Classicia.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
sakke76
Viestit: 39
Liittynyt: La Tammi 30, 2010 7:28 pm

JEEP 4.0 rämpylään.

Viesti Kirjoittaja sakke76 »

Mihin hemmetin "kaaveliin"?? Ei ymmältäny..
Avatar
rebel70
Viestit: 4184
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 6:49 pm

JEEP 4.0 rämpylään.

Viesti Kirjoittaja rebel70 »

Kytkinkoppa=kaaveli
😁
juhap
Viestit: 6799
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

JEEP 4.0 rämpylään.

Viesti Kirjoittaja juhap »

Eli tuon startin pitää olla kytkinkopassa repsikan puolella.



Onkos tuon ikäisessä Classicissa avoin vai putkikardaani?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
Pitu
Viestit: 674
Liittynyt: Pe Tammi 31, 2003 4:40 pm

JEEP 4.0 rämpylään.

Viesti Kirjoittaja Pitu »

Classiceissa on putkikartaani.

Perä/ vaihteisto tarvinnee samat muutokset, kun perinteinen 6->8 swappi (tehonlisäys samaa luokkaa)

Eli joutunee vaihtamaan koko voimalinjan ja rakentamaan uuden tuennan perälle. Joensuustahan tähän löytyy rutiinia..



Kytkinkoppaan pitänee sovittaa koneen asennontunnistin
sakke76
Viestit: 39
Liittynyt: La Tammi 30, 2010 7:28 pm

JEEP 4.0 rämpylään.

Viesti Kirjoittaja sakke76 »

Justjust.Täähän on Joensuussa helgen toimesta jo muutettu -67 rebelin perälle eli on avo kartaani.Meinasin jos ostas koko hemmetin jeepin jostainpäin maailmaa ja heivais laatikkoineen tekniikan keulille.Taitaa kyllä ens kesä jäädä väliin ku meinasin vähä muutaki samalla,maalaus,ilmajouset,sisustus,ni ja toi koneswappi.Javeliiniiki sais tiesti pikkuhiljaa taas ruveta laitteleen...
Avatar
KK
Viestit: 2965
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 9:27 am

JEEP 4.0 rämpylään.

Viesti Kirjoittaja KK »

Se Wheelsin projekti Classichan oli pitkään kaupan pilahintaan, oliko joku 3 donaa ja oli jo ajokuntoinen, liki maalia vaille valmis peli.
Vastaa Viestiin