Kaasarin koko
Kaasarin koko
Kertokaapa viisaammat minkä kokoista kaasaria kannattaisi laittaa 360:n päälle, mietoa viritystä on imusarjan ja jyrkemmän nokan muodossa. Itsellä ajatus laittaa 650 cfm vai onko tarvetta isommalle?
Kaasarin koko
Kuulostaa aika sopivalta, ei tarvi isompaa noilla virityksillä
Kaasarin koko
Samaa mieltä ja jos laitat spread bore-tyyppisen, eli ensiöt paljon snadimmat,niin saattaa päästä tasakaasulla ja tiellä suht pienellä kulutuksellakin, vaikka kakkua pisaa sit lämä tiskissä.
Kaasarin koko
Ei mitään pula-ajan spread borea 8-)
Tietääkseni lähes aina nuo korvauskaasuttimet square bore-mallia. Voin olla väärässäkin.
Tietääkseni lähes aina nuo korvauskaasuttimet square bore-mallia. Voin olla väärässäkin.
Kaasarin koko
pistä 625. niitä mitä hemmoissa tuplana ;)
Kaasarin koko
ja unohda vakuumit, mieluummin mekaanisilla toisioilla
Kaasarin koko
ja unohda vakuumit, mieluummin mekaanisilla toisioilla
tuo riippuu ihan siitä mitä hakee, pienempää kulutusta normiajossa vai 'hetinyt' reaktioaikaa kaasun painallukseen. ;)
Ite tykästyin niskan naksauttavaan mekaanisiin toisioihin viime kesänä kaverin autossa istuskellessa, nykyisin Hornetissa on vielä toistaiseksi edelbrockin vakuumimalli 600cfm, kakku riittänyt ja kulutus kohtuullinen mutta lissää sais olla tuota niskan tuhovoimaa... tosin kuulemma hyvin säädetty vakuumikin toimii ihan samallailla tällä saralla...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Kaasarin koko
Kunhan päästään pidemmälle kevääseen, niin voi alkaa miettimään kaasarin asennusta kireämmän nokan ja aluimusarjan päälle.
Kaasarin koko
ja unohda vakuumit, mieluummin mekaanisilla toisioilla
tuo riippuu ihan siitä mitä hakee, pienempää kulutusta normiajossa vai 'hetinyt' reaktioaikaa kaasun painallukseen. ;)
Ite tykästyin niskan naksauttavaan mekaanisiin toisioihin viime kesänä kaverin autossa istuskellessa, nykyisin Hornetissa on vielä toistaiseksi edelbrockin vakuumimalli 600cfm, kakku riittänyt ja kulutus kohtuullinen mutta lissää sais olla tuota niskan tuhovoimaa... tosin kuulemma hyvin säädetty vakuumikin toimii ihan samallailla tällä saralla...
Mulla kans itellä nyt vakuumi holley kiinni kun halvalla sain kaverilta täyskunnostetun, mutta jos uutta ostaisin niin ilman muuta mekaaninen. Ja taitaa amc:n orggis kaasaritkin olla pääosin mekaanisia, ainakin -71 ambossa
Kaasarin koko
Mekaaninen on omassa Javessakin