Perutusvalot American 65
Perutusvalot American 65
Juu siis ongelmana se, että ne palaa jatkuvasti, missä mahtaa sijaita katkaisin? Vaihdekepissä vai lähellä vaihdelaatikkoa? Vaiko jotenkin muuten järjestetty peruutusvalojen syttyminen/sammuminen. valot tosiaan syttyy heti kun virrat laittaa päälle.
Kiitos vinkeistä jo etukäteen.
Kiitos vinkeistä jo etukäteen.
Perutusvalot American 65
Jarrupääsylintelin alla. On paineanturi. (ainaski vielä -65:ssa)
Toinen tyypillinen vikakohta on ratti putken johdotukset. Sähkö käy vilkku kytkmellä kääntymässä, matkalla jarruvaloihin.
Toinen tyypillinen vikakohta on ratti putken johdotukset. Sähkö käy vilkku kytkmellä kääntymässä, matkalla jarruvaloihin.
Perutusvalot American 65
Mulla oli '65:ssa samaa vaivaa jos käytti vaihdekeppiä liian rauhallisesti, eli siis katkaisin jumitti. Hiukan rivakammin kun nappasi vaihteen pois pakilta, niin sammui valot joka kerta. En koskaan tullu tutkineeksi asiaa sen paremmin kun ei mun ajotavoillani haitannut...
Katkaisija muistaakseni rattiputkessa ja ohjaa plussa puolta, eli oikkarista ei liene kyse, vaan rikkinäisestä/jumittavasta katkaisijasta.
Katkaisija muistaakseni rattiputkessa ja ohjaa plussa puolta, eli oikkarista ei liene kyse, vaan rikkinäisestä/jumittavasta katkaisijasta.
Perutusvalot American 65
Hupsis. Mulla oli mielessä jarruvalot..
Perutusvalot American 65
Tietysti minulla olisi halvin ja helpoin korjaus, poistaa polttimot peruutusvaloista, en kuitenkaan pimeällä ajele, eikä ne taida olla pakolliset 65 mallissa.Siis on 65 malli eikä 66 kuten olin aloitukseen laittanut
Perutusvalot American 65
Joo, ei noissa kaikissa ollut muuta kuin alumiiniset lätkät puskurin reijissä...

American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Perutusvalot American 65
eikös peruutusvalot tulleet pakollisiksi vasta vuoden 84 jälkeen tai jotain..?
Perutusvalot American 65
Ja 64 ne oli vciel kielletty, sen takii vanhempiin on laitettu alumiimilätkii. Kytkin on varmaan samanlainen kaikis vanhemmis, eli rattiputken sisällä ja ropleemana joko se, et joku on osannu avata sen cvaan ei sulkea tai kun kytkimen on tarkotus maadottaa valopiiri niin johto on vedetty suorintein maihin. Olletikin kolme johtoa lähtee kytkimestä, yksi starttireleen maadotukseen tomaattilaatikoissa jos käsvälitteinen niin kaks johtoa. Toinen maihin ja toinen valojen kylmään karvaan, kuuma karva valoilta tulee virtalukolta tai sulakelevyltä. Mut jarruvalojen kans silleen sama et toiminta on yhteneväinen, virta- lamppu- kytkin- maa.