Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.
Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.
Eli ton chieffin myyjä oli siinä luulossa että kolmiovisessa on lyhyenmpi akseliväli kuin viisovisessa.. :-[
..Puhe oli muuten peräYLITYKSESTÄ ei välityksestä. ;D
Hämää muuten toi takaoven puuttuminen, näyttää koppa lyhyemmältä. :D
..Puhe oli muuten peräYLITYKSESTÄ ei välityksestä. ;D
Hämää muuten toi takaoven puuttuminen, näyttää koppa lyhyemmältä. :D
Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.
Eikös sen kolmiovisen ovi ole pitempi. Lisää efektiä.
Sama ilmiö XJ koppa Cherokeessa.
Sama ilmiö XJ koppa Cherokeessa.
Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.
Samankokoinen ovi kaikissa FSJ malleissa ja peränylityskin sama. Sama akselivälikin, kyllä se takaovikin siihen väliin mahtuu 5-ovisessa mallissa ja jopa Chieffin levitykset> takapyörän ja etuoven väliin takaovi. Kerranhan se on mitattu meidän tallilla.... Kun siitä oli epävarmuutta. Vaikka se näyttää siltä ettei mahdu, ottakaa mitta ja mitatkaa. Siitähän nämä helppoja autoja, osat menee ristiin ja saa rakennuttua mitä tahansa. Hyvä esimerkki se lattialuukku, sama on manuaalissa automaatissa(lisätty mahdollisuudet lisävivuille) ja sitten polkimet kun se kytkin poljin sen näköinen että se olis lisätty jälkeen päin poljin akselille. Kaikki korit olis sen näköisiä että ne olis tehty kasi ja automaatti tekniikalle alunperin. Pienet muutokset tarvittaessa. Yksi hyvä pointti se chieffin takalevike, sekin sen näköinen kötöstys että se olis jälkeen päin lisätty joissain nyrkkipajalla takalokasuojan kaareen.... ;D
Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.
Edelleen yritän pitää tuon vetopaino-aiheen luettavana, niin kyselen täällä.
Onko tosiaan niin, ettei kenelläkään ole Wagoneerissa kunnollista vetopainoa.
En saa hommaa eteenpäin, jos ei ole yhtään vertailuauton tietoa, eli sitä valmistenumeroa ja auton yleisiä tietoja.
...Nyt pitäisi löytää mahdollisimman monta V8 Wagoneerin valmistenumeroa/rekisterinumeroa (valmistenumero oleellisin!) Jeep Wagoneer V8+QT -autoihin, jossa on 3500kg vetopaino otteeseen merkitty...
Onko tosiaan niin, ettei kenelläkään ole Wagoneerissa kunnollista vetopainoa.
En saa hommaa eteenpäin, jos ei ole yhtään vertailuauton tietoa, eli sitä valmistenumeroa ja auton yleisiä tietoja.
Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.
vetopainot tuolla:
http://www.amccf.com/yabb2/YaBB.pl?num=1221200878
Juu, kiitosta vaan, mutta niin kuin tuossa mainitsin, että tarvitsisin myös valmistenumeroita, että noista otteessa olevista tiedoista olisi jotain hyötyä.
Ja, että tuo vetopaino-aihe pysyisi luettavana, niin siksi huutelin tässä aloittamassani "niitä näitä Wagoneerista" -aiheessani.
-Vetopainon muutos -asiat, kun sotkee turhaan hyvän vetopaino -aiheen, eikö.
Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.
Minkäslaisia muiden Wagoneerit on ajaa?
Tuntuu, että autolla on enemmän käskyvaltaa kuin rattia pyörittävällä kuskilla. :-?
Renkaat on 235/75/15 ja näyttäisi olevan ihan asialliset kunnoltaan. Ohjausiskari vaikuttaa kuivalle, mutta siitäkö pitäisi lähteä vai simpukasta.
Leimattu tässä kuussa, että nivelet ovat ilmeisesti kunnossa.
Niin ja auto täysin alkuperäinen alustaltaan, ei korotuksia.
Jos Astroon ja GM:n STW:hen vertaa, niin tuo hyökkii, kun nuo GM:t kuitenkin menevät suoraan yhden sormen otteella.
Tuntuu, että autolla on enemmän käskyvaltaa kuin rattia pyörittävällä kuskilla. :-?
Renkaat on 235/75/15 ja näyttäisi olevan ihan asialliset kunnoltaan. Ohjausiskari vaikuttaa kuivalle, mutta siitäkö pitäisi lähteä vai simpukasta.
Leimattu tässä kuussa, että nivelet ovat ilmeisesti kunnossa.
Niin ja auto täysin alkuperäinen alustaltaan, ei korotuksia.
Jos Astroon ja GM:n STW:hen vertaa, niin tuo hyökkii, kun nuo GM:t kuitenkin menevät suoraan yhden sormen otteella.
Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.
Jotain vikaa on ritsassa, mun wago oli kyllä just yhdellä sormella ajettava aina 150 kilsan vauhtiin asti, sit loppu juuri tuon kokoisten renkaiden ominaisuudet ja alkoi soutaa. Ja oli paljon kaverin blazeria mukavampi maantiellä, ei nyökkinyt yhtään.
Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.
Kyllä sitä 30-vuotiaassa autossa alkaa jossain tuntumaan jos alustan puslat, nivelet, jouset ja iskarit on alkuperäisiä. Tietty vähän noissa joutuu tinkimään ajomukavuudesta maantiellä koska on kuitenkin suunniteltu myös maastossa eteneviksi