Stadin Cruising
-
Stadin Cruising
Tosiaan, stadin cruising oli perjantaina.
Ramille ja pikkuapureille kiitokset auton siivouspalvelusta! :)
Meni hylsyt hyvään tarpeeseen, mielummin näin kun niille prkl romanikerjäläisille...
Ramille ja pikkuapureille kiitokset auton siivouspalvelusta! :)
Meni hylsyt hyvään tarpeeseen, mielummin näin kun niille prkl romanikerjäläisille...
Stadin Cruising
Eipä tullut käytyä, ei vaan huvittanut, ehkä sit joskus Javella taas.
OD:n kuvia selailtuani ei näkynyt juurikaan mitään ennen näkemätöntä ja näkemisen arvoista, muutenkin vaikutti, että päällekkäiset tapahtumat verottivat kalustoa.
OD:n kuvia selailtuani ei näkynyt juurikaan mitään ennen näkemätöntä ja näkemisen arvoista, muutenkin vaikutti, että päällekkäiset tapahtumat verottivat kalustoa.
Stadin Cruising
Tuli käytyä ja pistin koslan parkkiin tällä kertaa. Muita konsernin autoja ei näkynyt, mutta katseltavaa riitti pariksi tunniksi.
Stadin Cruising
Tuli käytyä ja pistin koslan parkkiin tällä kertaa. Muita konsernin autoja ei näkynyt, mutta katseltavaa riitti pariksi tunniksi.
Minä ja Ile oltiin molemmat Americaaneilla, yx sämpylä Hudson, Jeeppejä, Willys Wagon ;) ;)
RS
Stadin Cruising
Kerhossa?

tosta mallia (enää rahat ja inspis..)

Stadin Cruising
Kerhossa?
Finnish Jeep Drivers lukee "isolla" takasivuikkoissa ;)
RS
Stadin Cruising
Perjantaina olis taas, muutama vuosi vierähtänyt kun viimeks kävin tais olla -09
Soviteltiin hieman tuhdimpaa kuskia Javen penkkiin kun en meinaa itse ajaa, just sopi istumaan vähän ahdisti reisien kohdalta :-/
Soviteltiin hieman tuhdimpaa kuskia Javen penkkiin kun en meinaa itse ajaa, just sopi istumaan vähän ahdisti reisien kohdalta :-/
Stadin Cruising
Tarkoitus oisi yrittää paikan päälle, ellei sada ;)
RS
RS
Stadin Cruising
Hyvää keliä on illaksi luvattu :)
Stadin Cruising
Onkos ens perjantaina kukaan tiältä tulossa ajelemaan letkajenkkaa tai kauppatorille ihmettelemään? :)