Stadin Cruising
Stadin Cruising
Havis Amandan juurelta bongasin Hudilla pyörähtäneen ACT-3 kilpisen isokoppa Javen ja vaalean sini-valkoisen sämpylä Hudsonin aiemmin mainittujen lisäksi ;)
RS
RS
Stadin Cruising
Joo tuon punaisen Javen kuva meni pilalle, joten se puuttui... ja Hudson ei osunut objektiiviin...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Stadin Cruising
Vähän tässä mietinkin että eikö mun jave kelvannut kuvattavaks ;) 8-)
Stadin Cruising
On todellakin hieno korimalli, pelkästään kuvista tarkasteltuna Iso Javen muodot ei pääse täysin oikeuksiinsa :P
Stadin Cruising
Siteeraan KK:ta Se on makeen näköinen auto ja kuten KK myös aiemmin totesi, en minäkään joskus aikoinaan edes pitänyt iso korisen Javen muodoista. Maku jotenkin jalostuu ajan myötä :-? ;D
Stadin Cruising
Siteeraan KK:ta Se on makeen näköinen auto ja kuten KK myös aiemmin totesi, en minäkään joskus aikoinaan edes pitänyt iso korisen Javen muodoista. Maku jotenkin jalostuu ajan myötä :-? ;D
Sama mulla, ei oikeen ollut mieleen toi isokoppa aikaisemmin.
Nyt kun Himoksella näki luonnossa asiallisesti kunnostetun Valkeapään -74 Javen niin onhan se ihan helvetin komee muodoiltaan.
Koitin sitä kuvata mutta siinä huomasin että niitä muotoja ei saa kuvassa esille ihan helposti.
Stadin Cruising
Sama mulla, ei oikeen ollut mieleen toi isokoppa aikaisemmin.
Nyt kun Himoksella näki luonnossa asiallisesti kunnostetun Valkeapään -74 Javen niin onhan se ihan helvetin komee muodoiltaan.
Koitin sitä kuvata mutta siinä huomasin että niitä muotoja ei saa kuvassa esille ihan helposti.
Muistan vieläkin kun Ruotsin miittiin mentiin ja ajoin KKn perässä mutkasta tietä. Siitä takaviistosta näkee parhaiten sen kyljen keihäsmuodon.
Stadin Cruising
KK jave on kyllä mielettömän hieno kun livenä näkee !